Poster: DjVictorF
Beneden hebben we een radio met boxen enzo staan. Laatst toen het koud en vochtig was, kreeg ik ook elke keer een schokje als ik aan de volume knop zat. 't licht denk ik aan de vocht en kou dus..
Poster: Prozei
de aarde van je verwarming zit ook aangestoten op je douche of bad putje. Als er een schroefje op de aardstrook niet goed zit krijg je die stroomschok in bad.dus het aansluiten van je aarde op de verwarming is levensgevaarlijk.
Poster: BoydGrift
Op het moment heb ik ook last van schokjes van mij mixer, in mijn situatie is het te verklaren:
Het gebeurt alleen als ik schoenen aan heb, en een stukje door het huis gelopen heb. Als ik geen schoenen aan heb is er niks aan de hand. En aangezien mijn mengpaneel het eerste metalen voorwerp is wat ik aanraak, ontlaad mijn hand en krijg ik een schok.
Poster: A-flex
Koop gewoon een synq en je hebt nergens last vanNormaal zou dit toch niet mogen dat ja mixer onder spanning staat. Als er nog garantie op zit zou ik hem toch eens laten na kijken. Want dat wil toch zeggen dat er onder spanning staande delen met de behuizing contact maken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.