Poster: Bouncy
Waarom staat dit topic in het Hardware/software forum?
Poster: Roovwat nu als je in bad stapt en je aardpen in huis niet goed is. Wordt je ff geelectruteerd in bad. Het aardcontact achterop is hier niet voor.
Heb je een geaarde stekkerdoos? Je kan altijd even aan je mixer een draadje hangen naar de verwarming die ik daarachter zie, dan heb je nergens meer last van.
Poster: Prozei
wat nu als je in bad stapt en je aardpen in huis niet goed is. Wordt je ff geelectruteerd in bad. Het aardcontact achterop is hier niet voor.
Poster: cccde aarde van je verwarming zit ook aangestoten op je douche of bad putje. Als er een schroefje op de aardstrook niet goed zit krijg je die stroomschok in bad.dus het aansluiten van je aarde op de verwarming is levensgevaarlijk.
Eeeeehm, ik heb geen stroom in mijn bad? (Ja een stromende waterstraal haha).
Poster: Prozei
de aarde van je verwarming zit ook aangestoten op je douche of bad putje. Als er een schroefje op de aardstrook niet goed zit krijg je die stroomschok in bad.dus het aansluiten van je aarde op de verwarming is levensgevaarlijk.
Poster: Roov
Jongens, alsjeblieft, lees nou eens wat er wordt gezegt in dit topic. Jullie komen met dingen aan die al meerdere keren gezegt zijn, voegt totaal niks toe. Ik noem geen namen, PsykologicalBeatzz en DJTruth
Je kan altijd even aan je mixer een draadje hangen naar de verwarming die ik daarachter zie
Poster: DJTruth
Ik ben de enige die het heeft over de GROUND? aansluiting op je mengpaneel.
TIm
Jongens, alsjeblieft, lees nou eens wat er wordt gezegt in dit topic. Jullie komen met dingen aan die al meerdere keren gezegt zijn, voegt totaal niks toe. Ik noem geen namen, PsykologicalBeatzz en DJTruth
Poster: swensands
beste djadmin
ik heb zelf dit ook ervaren toen ik buiten in de tuin draaide met mijn set daar de pioneer mixer en speler helemaal geen aarde aansluiting hebben kijk maar naar de stekkers die je in de apparaten steekt blijft de spanning die eventueel lekt in de apparaten ik stond toen buiten op blote voeten en had het opgelost door slippers aan te doen of schoenen maar aangezien jij dit binnen hebt neem ik aan dat je die aan aan had. het is best lastig want dit los je niet op door een geaard stopcontact te gebruiken want de apparatuur kan het gewoon niet kwijt het lijkt me dat er niet echt iets fout is met de apparatuur maar gewoon een toevalligheid met jou statische lading en de apparatuur misschien kun je de apparatuur met aardklemmetjes op een aardpunt aansluiten maar dat is natuurlijk wel een raar gezicht. ik zelf heb dezelfde apparatuur en heb dit alleen ervaren toen ik de aarding tussen de apparatuur en de grond was maar hoop dat het nu een beetje duidelijk is en dat je er zelf uit kan komen.