Boxen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjBlackMagic    posted on 14-08-2005 13:31
IK ken niets van boxen en versterkers dus vraag ik het hier maar.

Ik zou graag 2 boxen hebben met uitsekende kwaliteit en liefst een begrenzer ofzo zodat je ze niet kunt opblazen en een bij passende versterker. kan mij iemand iets adviseren?

Het mag tot 600€ gaan

Alvast bedankt!

What do you think about Boxen ??

Vote :   

DjBlackMagic    posted on 14-08-2005 13:32
Oh ja vergeten te zeggen bas is ZEER BELANGRIJK want ik draai namelijk jump 
Lukaz    posted on 15-08-2005 02:16
voor boxen top kwaliteit moet je meyer sound ik heb het nietr omdat het te duur is maar iedereen gebruikt het; sensation, trance energy, thunderdome..electro-voice, D&B en sound projects zijn ook zwaar okej 
PeterB    posted on 15-08-2005 10:57
Heb je de beste man zijn budget gezien TapDanceR?  Ben het kwalitatief overigens wel met je eens

Cerwin Vega Classic Line is denk ik voor jou wel aan te raden BlackMagic (bijvoorbeeld CLSC10). Op de site van de importeur in de benelux, www.andbenelux.com , zijn de types en dealeradressen te vinden. De adviesprijzen zijn iets boven je budget, maar wellicht dat de winkelprijzen iets lager liggen.

Succes.
Illusion    posted on 15-11-2005 17:19
ik zou eerst een heleboel geldjes gaan verzamelen, en dan gewoon eens op een soort van webshop gaan kijken. Of vraag bij een dichtbijzijnde dealer wat voor boxen precies goed zijn.
Ik weet wel dat je dat soort boxen niet goedkoop kan krijgen. Miss 2e hands, maar dat zal ik je afraden.

Greetz

illusion
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 15-11-2005 @ 20:44:32 (100%)
Mod edit by Jorrit on 15-11-2005 18:07 (100%)
Lead    posted on 15-11-2005 23:20
Binnen jouw budget zal het lastig zijn om echt beukende donkkasten te vinden, inclusief de versterker (die al minimaal de helft kost) en een limiter (de goedkoopste kost al 100 euro). Er blijft dan niet zo veel over voor de speakers zelf.

Maar het ligt er maar helemaal aan waar je die speakers precies voor wilt gebruiken. Als het voor thuis gebruik is denk ik dat er genoeg opties zijn binnen je budget waar je de buren mee uit het huis kan blazen. En voor thuis zou ik ook geen limiter kopen, gewoon op de lampjes van je versterker en je mixer letten, dan is er niets aan de hand.

Als je echter voor een drive in show serieuze speakers/versterker zoekt denk ik dat je met dit budget niet zo lang plezier van je spullen zult hebben als je op wat grotere locaties terecht komt.

Het ligt er dus maar helemaal aan waar je je speakers voor gaat gebruiken Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 15-11-2005 23:20 (12%)

This is an old Topic

No new postings for 7.228 days.
 Post CommentThat would be 240.9 months
or a whopping 19.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

272 Users online: 179 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 55.941
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.486