DJ Performance icm live artiest
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dacuba    posted on 16-02-2009 17:31
Om in 't andere topic niet te erg offtopic te gaan, even een andere thread dus Happy, laughing

Ik vind het echt vet als artiesten (DJ & muzikant) elkaar zo kunnen opvullen.. misschien heeft het wat met mijn lievelingsgenre (house) te maken, bij hardstyle zie ik dit niet echt lukken Happy, laughing..

Nuja, als je een vet filmpje hebt, share het!

Zoals dit: http://www.youtube.com/watch?v=L79afDOGoMk&feature=related

En deze: http://www.youtube.com/watch?v=7hVkiCRb3cM&feature=related

What do you think about DJ Performance icm live artiest ??

Vote :   

Ferrox    posted on 16-02-2009 17:33
DubbelConfused? Ja, mijn vinger klinkte per ongeluk 2 keer  Winking my eye
User edit by Ferrox on 16-02-2009 @ 17:34:34 (81%)
Ferrox    posted on 16-02-2009 17:33
Ik draai zelf ook regelmatig met percussionisten en saxofonisten. Dat is ook erg leuk om te doen!

Ik draai zo onder andere met local hero on sax.. die heeft wel filmpjes op zijn site
User edit by Ferrox on 16-02-2009 @ 17:34:12 (1%)
dacuba    posted on 16-02-2009 17:45
Jorrit    posted on 16-02-2009 18:12
Ik heb op mijn feestje Niks is Tof wel eens een live pianist gehad, en een keer een live saxofonist. Van de saxofonist heb ik een audio opname (ook uitgezonden op radio aalsmeer), die is hier te vinden.

(Met diezelfde saxofonist heb ik - ipv. Lennart Bader die je hier op de opname hoort - twee weken terug in Escape DeLux gedraaid, moet wel zeggen dat het echt een totaal andere manier van draaien voor mij is dan...)
Mod edit by Jorrit on 16-02-2009 18:13 (94%)
dacuba    posted on 16-02-2009 18:28
Netjes Jorrit!

Weet iemand welk liedje hier wordt gecoverd? http://www.youtube.com/watch?v=Vp1aBpLnGlY&feature=related
yogum    posted on 16-02-2009 22:00
ArCee    posted on 20-02-2009 14:56
Kom 10 April naar Expose en je zult een vergelijkbaar iets zien en horen met de liveset van Amex, maar verder vertel ik niets over die "surprice acht" Cool
dacuba    posted on 20-02-2009 14:57
Waar is dat ergens? Als het niet in de buurt van Maastricht is zal 't niet lukken :D
Bartjens    posted on 20-02-2009 15:07
Ik heb in Zwolle wel eens met Norman Soares (percussionist) gedraaid. Was egt super!! Geeft een hele andere draai aan je plaatjes :P
www.djbrowbeat.com
Stefjuuh    posted on 20-02-2009 16:00
Poster: dacuba
Waar is dat ergens? Als het niet in de buurt van Maastricht is zal 't niet lukken :D

Amsterdam, dus je bent erbij?
Lawrenz    posted on 20-02-2009 17:02
Het lijkt me echt vet om een beetje latin of funky house te draaien met een goeie saxofonist! Maar percussionist lijkt me ook heerlijk Winking my eye
dacuba    posted on 20-02-2009 18:20
@ Stefjuuh, dat ligt net íets verder dan Maastricht he? Dan gaat 't niet lukken vrees ik..
Bastian    posted on 20-02-2009 18:55
Ik heb vorig jaar in november samen gestaan met een saxofonist, alleen dit liep niet naar zin.
Er was nogal een miscommunicatie, van tevoren werd mij verteld door de organisatie dat er ook een saxofonist live zou meedoen en dat we vantevoren wel even konden jammen oid.
Eenmaal een half uur voor m'n set aangekomen was hij nergens te bekennen en halverwege mijn set kwam hij opeens het podium op en begon te spelen, vaak mistte hij een beetje de hoogte punten en stopte hij net op de droge (minder spannende) stukken en het sloot allemaal niet lekker aan.
Verder niks tegen de saxofonist van de avond, bij de set van Jeroenski later op de avond sloot het dan weer prima aan toen Jeroenski een aantal lichtte minimal platen draaide.

Communicatie onderling is dus ook erg belangrijk en kan beter uitpakken bij het eindresultaat.

Waarschijnlijk heb ik over een paar maanden een afspraak met een paar muzikanten (drummer, saxofonist, violist, contra-bas, zangeres) en gaan we een middag met mekaar van alles uitproberen en kijken wat eruit komt, ben benieuwd!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

318 Users online: 265 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 13.478
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.762.950