What do you think about Red Sound Soundbite Micro Loop Sampler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
het is te syncen met live ja, heb hem zelf ook alleen heb ik op mijn mengtafel geen send &return, dus bij mij is het iets moeilijker. Ook het loopen werkt ook goed en daarmee is het een goed dingetje voor de prijs, ik heb hem gekocht voor 250 euro.
Normaal gesproken sluit je hem aan op de send/return ja. Er is ook een manier via een koptelefoonuitgang voor de send en dan return op een normale line in. Moet je dus wel een extra kanaaltje overhebben en een extra koptelefoonuitgang.
Wil zelf eigenlijk ook nog steeds eens zo'n apparaatje halen .
Heb net dus de djm 800 gesynced met live7 , en ging nogal gemakkelijk eigenlijk. heb wel het gevoel dat de midi start knop op de djm 800 iets vertraagd. Je ziet in live wel mooi de bpm- waarde op en neer gaan.
Zal van de week eens er goed naar gaan kijken.
Mocht de soundbite beter zijn ... ga ik hem bestellen.
User edit by MoXeGy on 16-02-2009 @ 20:04:11 (10%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.