showtec scanmaster vs. showtec multidim MKII
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenwreesmann    posted on 14-02-2009 09:53
beste djresourcers,

ik heb al langer een showtec scanmaster MKII en heb daarbij nu ook een showtec multidim MKII gekocht om daar nog een paar niet dmx gestuurde lampen op aan te sluiten! ik alles goed aansluiten en uitproberen. toen ik aan het uitproberen was kwam ik erachter dat een van mijn scanners tegelijk werd bestuurd met de multidim (de scanner en de multidim liepen door elkaar heen!). ik alles opnieuw aangesloten en gekeken of het nu niet was, maar weer was het hetzelfde! wat moet ik nu doen??

What do you think about showtec scanmaster vs. showtec multidim MKII ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 14-02-2009 11:30
Dan moet je het startadres van je multidim verhogen. De scanner en de multdimmer zijn op het zelfde kanaal gepatcht. Dat is de boosdoener.
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 14-02-2009 @ 11:30:47 (6%)
greup    posted on 14-02-2009 12:49
je moet inderdaad even je dmx kanalen goed zetten. dat gaat of via dipswitches of via een digitaal geschermpje. (geen idee welke scanner jij hebt)
maartenwreesmann    posted on 14-02-2009 16:29
een jb systems Winner! maar hoe krijg ik ze op een ander goed kanaal dat ze het ook daatwerkelijk doen??
tairip    posted on 14-02-2009 16:30
Poster: maartenwreesmann
een jb systems Winner! maar hoe krijg ik ze op een ander goed kanaal dat ze het ook daatwerkelijk doen??

De kanalen (4) van de MultiDimm erbij op tellen! Dus beginnen met je scans op kanaal 5.
maartenwreesmann    posted on 15-02-2009 11:13
Poster: tairip

De kanalen (4) van de MultiDimm erbij op tellen! Dus beginnen met je scans op kanaal 5.

ja dat snap ik maar ik heb fixtures op scanmaster. Ik heb maar een aantal schuiven en met fixtures kan ik kiezen welke lampen ik op de schuiven aan wil schuiven! dit is mijn scanmaster:

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

301 Users online: 14 Guests (287 Unknown)
Pages generated today : 71.507
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.549.508