Er is een DJ-Resource meeting gepland op DJExpo 2005 bij de Pioneer stand om 14.00 uur. Op welke dag gaan we?
What do you think about DJ-Resource meeting op DJExpo 2005 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zit me ook net te realiseren dat ik die zaterdag toch echt van Eindhoven naar Zeeland moet. En de zondag weer van Zeeland net Eindhoven - 's avonds repetitie met de band.
Plus: ik ben al brak van lowlands het weekend ervoor en dan een week intropapa spelen (en DJ-en dus)...
Dus tja, zaterdagochtend/middag slaap ik uit, vrees ik. En om nou zondagochtend weer te vertrekken... Kweenie of me dat fysiek lukt.
Anders kom ik nog wel effe langs, maar ja, vorig jaar was de locatie wat makkelijker...
De bemanning van de stand (incl. Lead) herken je sowiso we aan de Pro-Dj shirts en broeken....en we hebben nogal wat geluid staan dus effe een keer had roepen door de mic "DJ Resource rules" zal wel genoeg zijn om alle members te verzamelen
Zie jullie allemaal 27 en/of 28 augustus!!
User edit by Stephanie on 15-08-2005 @ 15:04:37 (25%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.