Poster: Xtremer
Vind Rapidshare helemaal k*t. Na een download moet je een weer zoveel minuten wachten voordat je weer aan de bak kunt! Rapidshare heeft bij mij nooit meer dan 220 KB/PS downloadsnelheid. Megaupload vind ik nog steeds de beste, super snel met down en uploaden! Megaupload heeft soms meer dan 1,9 MB/PS hier
. Op school is het nog erger, meer dan 5 MB/PS, klinkt ongeloofwaardig, maar t is ECHT waar!
Poster: Lawrenz
Rapidshare premium is heiligdaar haal je ook zo de 3 mb/s!
Hoor net dat we een gratis overstap naar Fiber 60 van UPC gaan maken:d! Nog snellerrrr:P.
Je weet ook dat je al die reclame troep van 20 MB/PS gewoon moet negeren? Deel het maar eens door 6 dan weet je wat je max is.
Poster: Twizz
njah ik heb nu verschillende mirrors/servers geprobeerd(voordat je gaat downloaden kun je bij advanced op uit n aantal servers kiezen..) maar dat maakt iig geen verschil.
Poster: Roov
Zo te zien weten de meeste van jullie het verschil niet tussen MBps en Mbps want MB is megabyte en Mb is megabit. Dus als je een internetaanbieding krijgt waarin staat downloaden met een snelheid van 54Mbps betekend dat dus dat je met 54 megabit per seconden download.