Problemen RapidShare.com
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 13-02-2009 21:08
Hoi
als ik iets probeer te downloaden via Rapidshare, dan download hij 'hakkelend', maar wel met normale snelheid.

Om even uit te leggen, wij hebben best traag internet hier. Ik download maximaal met 170kb/s, en dit doe ik dus ook ongeveer met rapidshare. probleem is dat hij 3 sec download, 5 sec inactief is(al staat er wel gewoon bijvoorbeeld 153kb/s, maar dan 'hangtie'  gewoon). Dit met als gevolg dat ik heel wat langer aan t downloaden ben dan eerst. Deze problemen heb ik sinds een maand of 2.

Waar ligt dit aan,, of van welke mirror moet ik downloaden?

Gr. Erik

What do you think about Problemen RapidShare.com ??

Vote :   

FML    posted on 13-02-2009 22:10
er zijn een aantal giga servers aan het updaten het kan zijn dat jou provider daar gebruik van maakt , ik zelf ben er nu vanaf maar ik had ook een simlair problem. en anders heb je een logboekje waar alles instaat waarom het stopt
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Xtremer    posted on 13-02-2009 22:17
Vind Rapidshare helemaal k*t. Na een download moet je een weer zoveel minuten wachten voordat je weer aan de bak kuntCool! Rapidshare heeft bij mij nooit meer dan 220 KB/PS downloadsnelheid. Megaupload vind ik nog steeds de beste, super snel met down en uploaden! Megaupload heeft soms meer dan 1,9 MB/PS hierCool. Op school is het nog erger, meer dan 5 MB/PS, klinkt ongeloofwaardig, maar t is ECHT waar!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 13-02-2009 @ 22:18:25 (100%)
Lawrenz    posted on 13-02-2009 22:19
Poster: Xtremer
Vind Rapidshare helemaal k*t. Na een download moet je een weer zoveel minuten wachten voordat je weer aan de bak kuntCool! Rapidshare heeft bij mij nooit meer dan 220 KB/PS downloadsnelheid. Megaupload vind ik nog steeds de beste, super snel met down en uploaden! Megaupload heeft soms meer dan 1,9 MB/PS hierCool. Op school is het nog erger, meer dan 5 MB/PS, klinkt ongeloofwaardig, maar t is ECHT waar!

Rapidshare premium is heilig Cool  daar haal je ook zo de 3 mb/s!
DJArvee    posted on 13-02-2009 22:29
Poster: Lawrenz

Rapidshare premium is heilig Cool  daar haal je ook zo de 3 mb/s!

Ik niet, haal altijd 1570kbps.. meer niet
komt door mn verbinding :/
Maargoed, is nog snel :P
Xtremer    posted on 13-02-2009 22:31
Hoor net dat we een gratis overstap naar Fiber 60 van UPC gaan maken:d! Nog snellerrrr:P.
FML    posted on 13-02-2009 23:02
Ik heb een uber verbinding via Zeelandnet , 18Mbps downloadsnelheid Cool
Stefjuuh    posted on 14-02-2009 08:40
Hoor net dat we een gratis overstap naar Fiber 60 van UPC gaan maken:d! Nog snellerrrr:P.

Eindelijk snel uploaden!:P

Anyway, ik pomp altijd max 700 ofzo.. Nou staan er op dit netwerk meerdere pc's een beetje verbinding te snoepen. Op mijn werk pak ik wel iets meer (1m/b?), maarre, ik zou graag een screen willen zien dat je 5MB trekt!:P
Xtremer    posted on 14-02-2009 08:43
Je weet ook dat je al die reclame troep van 20 MB/PS gewoon moet negeren? Deel het maar eens door 6 dan weet je wat je max isHappy, laughing.
Stefjuuh    posted on 14-02-2009 08:51
En, dan heeft ie alsnog een upload van 1000kb/s ipv 120kb/s
dacuba    posted on 14-02-2009 12:29
Met rs haal ik hier alles uit mn 25 Mbit, 3.125MBps dus.. Alhoewel, de laatste tijd zijn ze iets trager Unhappy
Twizz    posted on 15-02-2009 14:52
njah ik heb nu verschillende mirrors/servers geprobeerd(voordat je gaat downloaden kun je bij advanced op uit n aantal servers kiezen..) maar dat maakt iig geen verschil.
Laidback    posted on 15-02-2009 20:47
ik heb ook rapidshare premium en ik haal 9 van de 10 keer snelheden van 2 mbps en hoger..

kost een paar centen, maar je hebt zeker wat!!
Boyd    posted on 15-02-2009 22:32
Je weet ook dat je al die reclame troep van 20 MB/PS gewoon moet negeren? Deel het maar eens door 6 dan weet je wat je max isHappy, laughing.

Je bedoelt 20Mb per seconde, dat is 20000bits per seconde. En aangezien een 'byte' die van de MB ui 8 bits bestaat moet je delen door 8 en dan weet je de snelheid in megabyte's.
dacuba    posted on 15-02-2009 22:53
Ja Xtremer denkt ook eens slim te zijn.. fail
Roov    posted on 16-02-2009 00:13
Zo te zien weten de meeste van jullie het verschil niet tussen MBps en Mbps want MB is megabyte en Mb is megabit. Dus als je een internetaanbieding krijgt waarin staat downloaden met een snelheid van 54Mbps betekend dat dus dat je met 54 megabit per seconden download.
yogum    posted on 18-02-2009 22:32
Poster: Twizz
njah ik heb nu verschillende mirrors/servers geprobeerd(voordat je gaat downloaden kun je bij advanced op uit n aantal servers kiezen..) maar dat maakt iig geen verschil.

Ik download zelf veel met rapidshare, megaupload, enzovoorts, en ik merk echt wel dat het heel veel scheelt wanneer je download. 's Avonds zijn er veel meer mensen ook bezig met downloaden en gaat het dus een stuk langzamer. Probeer dus eens op verschillende tijden, misschien helpt dat?
FML    posted on 19-02-2009 19:02
Koop gewoon een dedi server en surf daar lekker verder op geen gezijk Happy, laughing
Boyd    posted on 19-02-2009 19:53
Poster: Roov
Zo te zien weten de meeste van jullie het verschil niet tussen MBps en Mbps want MB is megabyte en Mb is megabit. Dus als je een internetaanbieding krijgt waarin staat downloaden met een snelheid van 54Mbps betekend dat dus dat je met 54 megabit per seconden download.

Zie mijn post 2 plekjes hoger. Daar staat het verhaaltje van bits and bytes.

This is an old Topic

No new postings for 6.045 days.
 Post CommentThat would be 201.5 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

309 Users online: 244 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 132.522
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.479.300