Poster: Bouncy
Allereerst heten die dingen Inn-ears, geen ear ins!
Poster: Bart1981
Geef eerst maar eens je budget op. Want er zijn zoveel verschillende in ears in verschillende prijs categoriën, dat als we je willen helpen moeten we eerst wat meer weten.
Verder kan je bij wijze hele dure in ears gaan aanschaffen maar als je dan maar een goedkoop mp3-spelertje hebt, is dat ook weer zonde van je geld.
Poster: Crazy
Geen budget, alle prijzen mogen, het gaat om de kwaliteit en daar betaal je voor.
En ik heb een Ipod.
Poster: BoydGrift
En dan is ook nog algemeen bekend dat Ipod niet het beste geluid procuceert. Ik kan je het verschil laten horen hier op mijn monitors tussen een goede geluidskaart en een Ipod Classic 6th gen.
Ik heb zelf de Bose in-ears, kosten €100 maar geven een goed geluid. (voor 100 had ik ze zelf nooit gekocht, tis dat ik ze gehad hebt)
Poster: ArTy
Het beste geluid krijg je denk ik met op maat gemaakte van earproof. Ben er zelf ook naar aan het kijken maar ze kosten je dan wel een euro of 400.
Poster: ArCee
Als je gewoon je koppie gebruikt heb je deze krengen helemaal niet nodigIk ben bijna 45, misschien wel meer in discotheken, clubs etc gestaan en gedraait als sommige hier, en me gehoor is nog steeds 100% (volgens de jaarlijkse verplichte werkcontrole) dus?
Poster: tairip
Ze heten gewoon In Ears!
Poster: Bart1981
Een mp3 speler die bekend staat om zijn geluidskwaliteit zijn die van Cowon, denk bijv aan de iAudo D2.
In ears zijn er in vele maten en prijzen. Maar geen budget schieten we niet zoveel mee op (ik althans) want je hebt ze van boven de 800 euro, maar ook van beneden de 100 euro. Dus ja...
Bekende, goede, maar ook duurdere in ears zijn die van Super-Fi. Verdiep je eens in in-ears bijv op gathering of tweakers forum. Daar is een uitgebreid topic over oordopjes en oa ook in-ears. Je hebt ook in-ears met twee drivers, eentje voor laag en eentje voor midden en hoog. Deze zitten wel meteen in een duurdere prijsklasse. Maar verdiep je er eerst zelf eens even in dmv google, etc. Er zijn veel forums, engels en nederlands te vinden die hier over gaan.
Poster: TH3llC
even stoefen?
wat heeft de ts aan die post?
Poster: TH3llC
even stoefen?
wat heeft de ts aan die post?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.