Goede In-ears
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Crazy    posted on 13-02-2009 09:42
Wie weet zéér goede ear-ins ?
Met een goede bass, en mooie hoge tonen.
Hiermee bedoel ik dus wel oordopjes voor een mp3 speler etc.

Alvast bedankt.
User edit by Crazy on 13-02-2009 @ 09:53:26 (60%)

What do you think about Goede In-ears ??

Vote :   

ArCee    posted on 13-02-2009 09:50
Linker en rechter wijsvinger?? Cool
Bouncy    posted on 13-02-2009 10:31
Allereerst heten die dingen Inn-ears, geen ear ins!

Kijk eens naar de Shure SE110 In-Ear! (kosten 90 euro bij de betere webwinkel) en ik heb gehoord dat ze heel goed zijn voor je mp3 speler!
DAW    posted on 13-02-2009 10:47
Ik gebruik zelf sennheiser csx300. Gebruik een set voor me Ipod en  een set met één dopje voor het draaien. Erg tevrede mee
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 13-02-2009 @ 17:10:21 (100%)
tairip    posted on 13-02-2009 11:29
Poster: Bouncy
Allereerst heten die dingen Inn-ears, geen ear ins!

Ze heten gewoon In Ears!

Bart1981    posted on 13-02-2009 12:06
Geef eerst maar eens je budget op. Want er zijn zoveel verschillende in ears in verschillende prijs categoriën, dat als we je willen helpen moeten we eerst wat meer weten.

Verder kan je bij wijze hele dure in ears gaan aanschaffen maar als je dan maar een goedkoop mp3-spelertje hebt, is dat ook weer zonde van je geld.
User edit by Bart1981 on 13-02-2009 @ 12:07:40 (85%)
Crazy    posted on 13-02-2009 12:39
Poster: Bart1981
Geef eerst maar eens je budget op. Want er zijn zoveel verschillende in ears in verschillende prijs categoriën, dat als we je willen helpen moeten we eerst wat meer weten.

Verder kan je bij wijze hele dure in ears gaan aanschaffen maar als je dan maar een goedkoop mp3-spelertje hebt, is dat ook weer zonde van je geld.

Geen budget, alle prijzen mogen, het gaat om de kwaliteit en daar betaal je voor.
En ik heb een Ipod.
Boyd    posted on 13-02-2009 12:48
Poster: Crazy

Geen budget, alle prijzen mogen, het gaat om de kwaliteit en daar betaal je voor.
En ik heb een Ipod.

En dan is ook nog algemeen bekend dat Ipod niet het beste geluid procuceert. Ik kan je het verschil laten horen hier op mijn monitors tussen een goede geluidskaart en een Ipod Classic 6th gen.

Ik heb zelf de Bose in-ears, kosten €100 maar geven een goed geluid. (voor 100 had ik ze zelf nooit gekocht, tis dat ik ze gehad hebt)

Crazy    posted on 13-02-2009 12:50
Poster: BoydGrift

En dan is ook nog algemeen bekend dat Ipod niet het beste geluid procuceert. Ik kan je het verschil laten horen hier op mijn monitors tussen een goede geluidskaart en een Ipod Classic 6th gen.

Ik heb zelf de Bose in-ears, kosten €100 maar geven een goed geluid. (voor 100 had ik ze zelf nooit gekocht, tis dat ik ze gehad hebt)

Ik persoonlijk vind Ipod nog wel goed geluid geven, als je een betere mp3 kent hoor ik dat namelijk ook graag!
Ik zal deze Bose in-ears nog even verder zoeken voor meer informatie, alvast bedankt.
Andere suggesties/tips zijn altijd welkom!
ArTy    posted on 13-02-2009 13:44
Het beste geluid krijg je denk ik met op maat gemaakte van earproof. Ben er zelf ook naar aan het kijken maar ze kosten je dan wel een euro of 400.
Crazy    posted on 13-02-2009 14:43
Poster: ArTy
Het beste geluid krijg je denk ik met op maat gemaakte van earproof. Ben er zelf ook naar aan het kijken maar ze kosten je dan wel een euro of 400.

En is het geluid dan het beste omdat ze op maat zijn of een andere reden?
En waar zou ik zoiets kunnen laten maken dan ?
Xitrate    posted on 13-02-2009 14:57
Ik zou gaan voor de Shure in-ears. Niet goedkoop maar ontzettend goede geluidskwaliteit. Zoek maar eens naar onafhankelijke reviews, die spreken voor zichzelf.
ArCee    posted on 13-02-2009 16:49
Als je gewoon je koppie gebruikt heb je deze krengen helemaal niet nodig Cool Ik ben bijna 45, misschien wel meer in discotheken, clubs etc gestaan en gedraait als sommige hier, en me gehoor is nog steeds 100% (volgens de jaarlijkse verplichte  werkcontrole) dus?
tairip    posted on 13-02-2009 17:00
Poster: ArCee
Als je gewoon je koppie gebruikt heb je deze krengen helemaal niet nodig Cool Ik ben bijna 45, misschien wel meer in discotheken, clubs etc gestaan en gedraait als sommige hier, en me gehoor is nog steeds 100% (volgens de jaarlijkse verplichte  werkcontrole) dus?

Uhmm hij wil gewoon muziek luisteren met oordopjes! Happy, laughing Dus waarom zou je dat niet willen? Het gaat hier niet om gehoorbescherming.
Bouncy    posted on 13-02-2009 22:27
Poster: tairip

Ze heten gewoon In Ears!

Achja... ik moet ook niet snel in de klas iets proberen te typen:P
ArCee    posted on 14-02-2009 09:54
Ow, eeeh foutje, sorry guys Cool
Bart1981    posted on 14-02-2009 12:05
Een mp3 speler die bekend staat om zijn geluidskwaliteit zijn die van Cowon, denk bijv aan de iAudo D2.
In ears zijn er in vele maten en prijzen. Maar geen budget schieten we niet zoveel mee op (ik althans) want je hebt ze van boven de 800 euro, maar ook van beneden de 100 euro. Dus ja...
Bekende, goede, maar ook duurdere in ears zijn die van Super-Fi. Verdiep je eens in in-ears bijv op gathering of tweakers forum. Daar is een uitgebreid topic over oordopjes en oa ook in-ears. Je hebt ook in-ears met twee drivers, eentje voor laag en eentje voor midden en hoog. Deze zitten wel meteen in een duurdere prijsklasse. Maar verdiep je er eerst zelf eens even in dmv google, etc. Er zijn veel forums, engels en nederlands te vinden die hier over gaan.
Crazy    posted on 14-02-2009 13:36
Poster: Bart1981
Een mp3 speler die bekend staat om zijn geluidskwaliteit zijn die van Cowon, denk bijv aan de iAudo D2.
In ears zijn er in vele maten en prijzen. Maar geen budget schieten we niet zoveel mee op (ik althans) want je hebt ze van boven de 800 euro, maar ook van beneden de 100 euro. Dus ja...
Bekende, goede, maar ook duurdere in ears zijn die van Super-Fi. Verdiep je eens in in-ears bijv op gathering of tweakers forum. Daar is een uitgebreid topic over oordopjes en oa ook in-ears. Je hebt ook in-ears met twee drivers, eentje voor laag en eentje voor midden en hoog. Deze zitten wel meteen in een duurdere prijsklasse. Maar verdiep je er eerst zelf eens even in dmv google, etc. Er zijn veel forums, engels en nederlands te vinden die hier over gaan.

Bedankt voor de info, ik zal direct op zoek gaan.
tek-zotic    posted on 19-02-2009 23:42
ik heb hier thuis een setje shure scl2 liggen en die geven zeer mooi geluid vind ik
Epocs    posted on 06-02-2011 23:28
Zijn er ook BETAALBARE tot 250,- In ears die op maat gemaakt worden en die je tevens kan ontkoppelen tot een gehoorbeschermer? (of denk ik nou al veel eissend en te omslachtig?)
donkey    posted on 07-02-2011 12:14
als je geen budget hebt kan ik je de Shure SE425 aanraden, en als een wat zwaardere bass wilt de Shure SE535
Maniax
Lucalicious    posted on 07-02-2011 23:09
de beats by dr dre, van monster, of de turbine van monster, main heeft ze, daar kan je het aan veragen.
idd eerder genoemde shure's.
als je iets minder duur wilt bijv. die van bose, of senheiser cx300.
die laatste heb ik zelf en ik ben er erg tevreden over.
bambamstudio    posted on 08-02-2011 01:55
Echt goede? Ik heb de op maat gemaakte ES-3X van In-Ear. Super klank, super prijzig Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
TH3llC    posted on 08-02-2011 02:27
even stoefen?
wat heeft de ts aan die post?
Xtremer    posted on 08-02-2011 10:15
Poster: TH3llC
even stoefen?

De TS vraagt om goede in-ears, hij noemt geen budget of merk, dus kun je veel kanten opCool.

Gebruik zelf de Sennheiser CX300II. Had hiervoor de iPhone versies, deze waren met 2 weken kapot. De CX in-ears zijn prima te doen, lekker geluid (niet het beste natuurlijk).
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
bambamstudio    posted on 08-02-2011 10:27
Poster: TH3llC
even stoefen?

iedreen die mij kent weet dat ik geen opschepper ben. En wat Patrick al opmerkt, TS vraagt goede in-ears, nou dit zijn etg goede in-ears. Als ik iets verkeerd heb gezegt, je beledigt hebt, laat het me weten via PM. ik bied dan op voorhand je mijn excusses aan.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

233 Users online: 158 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 21.916
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.140.882