CDJ400 start raar (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

janek    posted on 11-02-2009 16:46
Hi , ik merk bij een van mijn CDJ400 dat ie iets meer problemen heeft als je hem aanzet !!
hij gooit iedere keer de cd eruit als je de stroom aanzet , duuw je hem er weer in dan zoekt ie een tijd en dan staat er in het display 8303 , eject en er dan weer in dan is het ok , heb op allebij de nieuwe software erop zitten
Dus ConfusedConfused

What do you think about CDJ400 start raar ??

Vote :   

FML    posted on 04-03-2009 23:18
naja echter staan bugs bijna nooit in de handleidingen en sterker nog 9-10 keer ontkent een fabrikant het ook gewoon dat het mogelijk is. nu zeg ik niet dat het met pioneer zo is!..maar als iig een bug zou hebben geactiveerd zou je de steker er even uitkunnen halen. mij is verteld dat chips en dergelijke spanning nodig hebben willen ze data vasthouden tja ofdat het zo is of helpt zou zeggen even proberen
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Winston    posted on 05-03-2009 12:20
Moderne cd players onthouden juist je laatste instellingen ook als er geen stroom is. Maar het kan geen kwaad om de stekker even uit het stopcontact te halen.
Tic Toc
Didier82    posted on 23-03-2009 21:09
Ik heb precies hetzelfde probleem bij beide cdj400's. Als ik ze aanzet lezen de spelers de eerste 4 minuten geen cd's, alle cd's die ik erin stop (ook originele) worden niet gelezen. Ik dacht eerst dat het aan de lage temperatuur laag, maar ook bij kamertemperatuur heb ik dit probleem.

Wanneer de spelers 4 minuten aan hebben gestaan, lezen ze vervolgens wel zonder problemen alle cd's. Ik weet eerlijk gezegd niet welke software-versie ik heb?
Stefjuuh    posted on 23-03-2009 21:14
Reloop/exit 10 secs ingedrukt houden!
CoenBaas5300    posted on 23-03-2009 21:17
Probeer je software te upgraden en anders moet je ze voor het draaien even een minuutje of 5 aan laten staan...
DjVictorF    posted on 23-03-2009 22:12
Je moet gewoon je cdj 400 terug geven aan pioneer. Die zetten er een heel nieuw systeem in en dat is redelijk snel gebeurt! Nouja.. dat heeft DLD AV techniek mij verteld.. omdat ze niet precies wisten wat het was. Duurde bij mij maar een weekje! Alleen was het op de terugweg fout gegaan en was het naar het verkeerde postkantoor gestuurd waardoor het een weekje langer duurde.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Lead    posted on 23-03-2009 22:26
Poster: Stefjuuh
Reloop/exit 10 secs ingedrukt houden!

Dit toont je firmware versie nummer, verder niets.

E-8303 meldt dat je disc niet gelezen kan worden. Heb je je schijven wel goed gebrand (langzaam op degelijke discs) ?
Let the BASS be louder
Didier82    posted on 24-03-2009 07:49
@Lead: ik heb dit ook met originele cd's, o.a. hitzone etc. Na 5 minuten leest hij deze cd's wel, dus het lijkt niet aan de cd's te liggen?
Lead    posted on 24-03-2009 08:16
Warmteprobleem misschien.. Ga ermee terug naar de winkel en laat een pro ernaar kijken...
Let the BASS be louder
Stefjuuh    posted on 24-03-2009 11:33
Poster: Lead

Dit toont je firmware versie nummer, verder niets.

E-8303 meldt dat je disc niet gelezen kan worden. Heb je je schijven wel goed gebrand (langzaam op degelijke discs) ?

*ahum* Ik reageerde op de laatste zin in de post boven mij..
janek    posted on 24-03-2009 16:35
Het is nog steeds zo , ik heb ze in de Kelder staan , waar het ca. 17 - tot 20 graad warm is !!
Als ik ze aan zet heeft 1 speler problemen met de CD , hij leest hem eerst als ik hem er 2 of 3 keer in gestoken heb,als ie hem dan gepakt heeft dan speelt hij zonder problemen af !!
ik weet het en zet ze aan en wacht dan een paar minuten Cool
Maar voor mij is dit een probleem wat ik van geen andere CD player ken, Denon heeft dit niet
Omdat het bij meerdere pioneer player al gesignaleerd is , ligt het probleem bij pioneer denk ik , en zullen ze iets met een nieuwe firmware kunnen veranderen denk ik

Jan
DAW    posted on 24-03-2009 17:57
Poster: Lead
Warmteprobleem misschien.. Ga ermee terug naar de winkel en laat een pro ernaar kijken...

@ janek volg het bovenstaande advies eens op. Het is via een forum heerlijk gissen wat het probleem zou kunnen zijn. Nogmaals het advies laat een Pro er naar kijken. Thumbs Up
http://EOSfotografie.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

64 Users online: 34 Guests (30 Unknown)
Pages generated today : 10.597
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.235.014