Poster: Flexii
je hebt van die goedkope lichtorgeltjes, weet niet hoe je deze spots op dit moment hebt aangesloten?
anders is dit een goedkopere mogelijkheid dan een dimpack
Poster: erikselhorst
Ik heb ooit wel eens een starter (van een tl buis) inclusief starter-houder tussen de massa gezet van een lampje. De starter functioneert dan als mic... het lijkt mij geen veilige manier, maar 't werkt wel. Gewoon 220 over die starter laten gaan dus...
Poster: Flexii
ja je hebt inderdaad ook par 16 en par20,, en daarnaast heb je tegenwoordig ook leuk LED verlichting, ik heb zelf op mijn kamer van AmericanDJ van die LED lampjes met gewone E27 fitting, en afstandsbediening drbij aan mn plafondhangen, die kunnen niet op muziek maar kun je wel veel kleuren mee maken,
Poster: RiX
en pas op met die folie. De boel moet niet in de hens vliegen!
Poster: EstacyHoud hier wel rekening mee dat je die 'blokker' niet zwaarder kunt belaste als die die voor is gemaakt. Als er normaal lampen van bv 50Watt in zitten moet je er geen zwaardere lampen inzetten want dan is de electronica zo naar de kut!
@muffhouse, dubbelzijdige tape werkte bij mij prima
ot: Bij bijv. de blokker heb je zon stoplicht lamp, met drie kleuren, en die kun je gebruiken als stekkerdoos: werkt als volgt: stekker van Blokker lamp in stopcontact, stekker van die lampen in Blokker lamp en voil?! kun je ook nog die blokker lampjes eruit draaien zodat je hem niet meer ziet. werkt perfect!
Poster: Wouterjan
Hey!
Je ben de eerste die ik zie die zijn muur ook vol met cd`s heeft hangen!!
Ik heb 2 muren vol hangen nu!
Zal nog wel een foto van maken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.