Audacity -> Exporteren als MP3
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Ran-D    posted on 09-02-2009 15:18
Beste DJ's,

Ik record de laatste tijd met Audacity, Werkt allemaal heel lekker!. Alleen als ik klaar ben met recorden, Klik ik op bestand, Exporteren als MP3, En dan krijg ik te zien dat ik iets met een LAME codec moet hebben ofzo. Hij doet het dus niet dat exporteren als MP3. Alleen als WAV. Maar ik wil hem dus in MP3 exporteren want dan is het bestandje kleiner. Wie weet wat ik moet doen?

What do you think about Audacity -> Exporteren als MP3 ??

Vote :   

cross-over    posted on 09-02-2009 15:23
http://soundcloud.com/lau-daniels
Tonniej    posted on 09-02-2009 15:27
De naam van dat bestand (een .dll bestand) moet je gewoon ff in google intikken.
Dan eerste link volgen waar een download te vinden. Beetje creativiteit gebruiken.
Had het ook, dat bestand moet je dan ergens op je poc zetten waar je het terug kan vinden.
Vervolgens wanneer audacity hier dan weer omcraagt dan kan je hem ernaart toie leiden
Stefjuuh    posted on 09-02-2009 16:04
Ran-D    posted on 09-02-2009 16:14
Oh, thanks. Ik heb de lame.dll al gedownload van internet Winking my eye Het werkt al!
Illusion    posted on 10-02-2009 02:57
Poster: Ran-D
Oh, thanks. Ik heb de lame.dll al gedownload van internet Winking my eye Het werkt al!

Mooizo, voor mekaar dus. Dit probleem had ik eerst ook. Maar het staat ook op de website van audacity zelf dat je dit bestand moet lokaliseren voordat je mp3's kan exporteren.

Opzich best wel .... Lame Cool
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Kessler    posted on 10-02-2009 13:45
Thnx manneCool hier zat ik ook een beetje meeCool
Lead    posted on 10-02-2009 15:15
Poster: Tonniej
De naam van dat bestand (een .dll bestand) moet je gewoon ff in google intikken.
Dan eerste link volgen waar een download te vinden. Beetje creativiteit gebruiken.
Had het ook, dat bestand moet je dan ergens op je pc zetten waar je het terug kan vinden.
Vervolgens wanneer audacity hier dan weer omcraagt dan kan je hem ernaart toie leiden

Mooi, opgelost dus :D

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

177 Users online: 99 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 9.316
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.702.707