Hallo Ik zie vaker in topics en bij producten dat het een oem product is. Ik heb nog nergens gevonden wat er mee bedoeld wordt, kan iemand mij dit uitleggen?
What do you think about wat betekent OEM ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hier ff een vraagje wat het lijkt mij onnodig hier een heel topic over te openen(en dit heeft met oem te maken): Ik wou de Citonic sm-fx500 kopen voor 400 euro. Maar toen zag ik op Conrad dezelfde van Mc Crypt en voor 320 euro: de DJ-8000. Zal ik die kopen of is hij toch slechter? Want 80 euro goedkoper komt mij heel goed uit met mijn budget.
mwha kzou eerder, als je tog 4-kanaals wil, voor de [edit] gaan, maar Citronic is over het algemeen net wat meer kwaliteit dan Mc Crypt ik zou voor de citronic kieze
Denk aan b.v. Sony Cybershot camera's met een Carl Zeiss lens. Carl Zeiss is de OEM voor Sony. Zij produceren de lens die vervolgens in het Sony product komt.
Zo kun je bij de OEM turntables spreken van OEM, omdat al deze tafels bij dezelfde fabriek worden gemaakt en onder verschillende merken worden uitgebracht. de fabriek is in dit geval de Original Equipment Manufacturer voor merken zoals Reloop, Synq, American Audio etc. etc.
Ik weet wat OEM is, volgens mj komen die Mc Crypt en de Citronic van dezelfde fabriek en dan heeft het dus wel met OEM te maken. Maar heeft iemand anders nog een mening over mijn vraag? Thx
@renzis: pas idd ff die link aan. Want ik weet nu niet wat je bedoelt. En 3 kanaals is ook goed.
Vergeet niet dat OEM weinig zegt over de after sales van een merk, Mc Crypt is geen merk waarvan ik op de after sales zou durven vertrouwen, Synq daarentegen heeft de zaken op dat vlak een stuk beter voor elkaar. Het product kan dus wel hetzelfde zijn, het verschil word gemaakt wanneer men verder kijkt dan alleen het product.
Als het product gelijk is maar de prijs is verschillend dan moet het verschil ergens op terug gehaald worden... merken als een BST, Koolsound en een Mc Crypt e.d hebben een compleet andere garantie policy dan een Synq, Reloop of een Citronic. Tis maar net waar je voor wil kiezen...
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.