Hello guys.... Ik had me graag een mixer aangeschaft om thuis wat te leren wat dj's goed kunnen. Mijn budget is niet groot en daarom keek ik op de 2e handsmarkt. Volgende toestellen zijn eruit gekomen....
Wat kies ik het best ? Zijn er veel verschillen ,maw wat kunnen bepaalde meer dan de andere , moet ik een type zeker niet kopen...?
Dank voor de hulp !!!!
What do you think about Welke mixer moet ik kiezen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zou kijken naar de Behringer DJX 750, erg veel functies naar de prijs. Mensen, niet gaan zeuren over de kwaliteit, de prijs is er ook naar. Het valt me op dat mensen die geen behringer spullen hebben over behringer zeiken, maar de mensen die het hebben die zijn er erg tevreden mee.
Die types die ik opnoemde vallen onder mijn budget , allen minder dan 70 euro..... 2 cd spelers en een platendraaier lijkt me genoeg.... Kunt u mij eens uitleggen wat die "effecten" inhouden ?
Dank.......
User edit by dannymetal on 08-02-2009 @ 21:50:32 (64%)
DJX750 kost 179 euro nieuw maar zal je nog niet 2ehands vinden , de DJX700 wel die moet je wel op de kop kunnen tikken voor 100 ! , en anders is de Reloop RMX-30 een goede.
Ik zelf denk wel positief of berhringer voor een leuke prijs heb je aardig wat
No new postings for 6.057 days. Post CommentThat would be 201.9 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.