Mijn geluidskaart heeft 5 uitgangen groen blauw roze oranje en geel! kan ik nu naar koptelefoon en luidsprekers tegelijk luisteren?
What do you think about geluidskaart ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
wat voor een kaart is dat , een kaart met minijacks?? Terratec of soundblaster?? dan is het waarschijnlijk een 5.1 surroundkaart dan zijn die 5 uitgangen voor :links /rechts/midden/achterL+R Meestal zit er aan de voorkant van je kaart een headphone out .
geen idee welke instellingen moet ik veranderen om via virtual dj hoofdtelefoon en luidsprekers te gebruiken men luidsprekers zitten in groen in wat moet mijn koptelefoon?
Zelf heb ik een 4.1 kaart en mijn koptelefoon zit op zwart. Maar ik zou bij je instellingen het 3de nemen luidsprekers op groen en koptelefoon op zwart, en dan elke kleur testen of je geluid krijgt. Moet er wel bij zeggen dat sommige gekraakte verzies die instelling blokkeren zodat je niet langs koptelefoon kunt voorbeluisteren.
ik heb geen ervaring met virual dj. Ik neem aan dat net als altijd zit in je audio control panels, en dan wel die van de kaart zelf . daar kan je in en outputs routen naar wens Vaak staat er al een shortcut op je desktop als je de software van de kaart installeert!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.