digitaal kabels (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 06-02-2009 00:38
even een vraagje,

als ik zelf een dj set aan moet sluiten, (djm 800/cdj 1000 mk3/mk2)

maar dan verwachten ze dat ik het analoog aansluit (eigenaar weet niet beter denk ik),
maar dan pak ik altijd de tulp, gewoon digitaal (dan hou je 1 tulpje per snoer over (bijvoorbeeld Links.. of Rechts)..

is dit kwaliteits verlies? moet ik andere kabels hiervoor pakken, of zal het niks uitmaken?
(weet niet hoe gevoelig dat digitale werkt namelijk)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

What do you think about digitaal kabels ??

Vote :   

Lead    posted on 08-02-2009 13:28
Zucht, lees dit topic.....

Veel betere kwaliteit, ga het niet nog een keer opschrijven.

De helft van je stereo kabels gebruiken is al een verbetering, nog mooier zijn coaxiale kabels.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 08-02-2009 13:29 (100%)
bambamstudio    posted on 08-02-2009 14:38
Poster: Yorick
Poster: Lead
JA, dat is zeker slim.

Waarom dan?

Omdat DJR die kabels verkoopt....kennelijk is het daarom slim.....

CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 08-02-2009 @ 14:38:40 (2%)
Convert    posted on 08-02-2009 14:59
Poster: Reind

Is er dan nu eindelijk iemand die de blinde A-B-X test aan durft tussen 320kb/s MP3, 256kb/s MP3 en een originele audio cd? Winking my eye

MP3's hoeven namelijk niet bagger te klinken, sterker nog je hoeft het verschil niet eens te horen met het origineel. Mensen roepen het graag maar ik moet de eerste nog tegen komen die zonder te gokken de eerder aangehaalde opties uit elkaar kan houden.

Gewoon Vinyl halenCool Geen geklooi met illigale shit netjes je buma/stemra kosten en gewoon goede kwaliteit(als je natuurlijk goede naald erop hebt :P) Cool
Lead    posted on 08-02-2009 15:01
Nope... da's niet de enige reden hoor. Maakt mij niet uit welke kabels mensen gebruiken. Als je de optie hebt om digitaal te gaan zou ik het zeker doen, ongeacht welke kabels mensen daar voor gebruiken.

En als iemand besluit de kabels te gebruiken waar ik een hele tijd naar gezocht heb zou dat alleen maar mooi zijn. Aangezien ik zelf een aardige tijd op zoek ben gegaan naar goede betaalbare kabels voor mijzelf heb ik deze kabels in de shop gezet zodat iemand niet nog een keer zo'n zoektocht hoeft te maken. Voorlopig kost DJR (ondanks de adds) nog steeds geld en levert het nog niets op. Dit is de manier hoe we hopen eens neutraal te draaien. (maar da's een andere discussie)

Waar de vraag over ging was of je het verschil tussen WAV-> CD en MP3 -> CD kunt horen. Maar die discussie kan beter in een eigen topic aangezien ik niet denk dat we daar een eenduidig antwoord op kunnen formuleren.
Let the BASS be louder
bambamstudio    posted on 08-02-2009 15:06
Poster: Convert

Gewoon Vinyl halenCool Geen geklooi met illigale shit netjes je buma/stemra kosten en gewoon goede kwaliteit(als je natuurlijk goede naald erop hebt :P) Cool

Als je netjes alles legaal download heb je ook geen last van de buma met mp3
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Convert    posted on 08-02-2009 20:10
Ja, dat scheelt natuurlijk weer Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.059 days.
 Post CommentThat would be 202 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

316 Users online: 249 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 8.397
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.757.869