kapotte aansluiting
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W_H    posted on 05-02-2009 17:59
Ik heb sinds een week of 2 dus een setje (zie topic JBSystems) maar nu merkte ik laatst dat 1 van mijn kanalen van me mixer het maar aan 1 kant deed. ik zat dus even te kijken en merkte dat die aansluiting het gewoon niet deed zoals na behoren maar het pas ging doen als je hem naar boven en naar beneden bewoon. Mijn kabeltje in een ander kanaal gestopt en hij deed het gewoon goed. Kan iemand mijn vertellen wat het probleem is want ik zit liever niet zelf te knoeien.

Alvast bedankt
User edit by W_H on 05-02-2009 @ 18:06:53 (4%)

What do you think about kapotte aansluiting ??

Vote :   

Lead    posted on 05-02-2009 18:03
Als het chassisdeel slecht contact maakt is er wenig wat je zelf kunt doen vrees ik.

Zoals je zelf al zegt moet het haast wel aan de ingang liggen (kabel werkt goed op ander kanaal). Een los gelaten soldering of kapot chassisdeel kan de oorzaak zijn en dat los je alleen maar op met een soldeerbout.

Laat hier dus een professional naar kijken, bijvoorbeeld in de winkel waar het ding vandaan komt.
Let the BASS be louder
W_H    posted on 05-02-2009 18:06
Poster: Lead
Als het chassisdeel slecht contact maakt is er wenig wat je zelf kunt doen vrees ik.

Zoals je zelf al zegt moet het haast wel aan de ingang liggen (kabel werkt goed op ander kanaal). Een los gelaten soldering of kapot chassisdeel kan de oorzaak zijn en dat los je alleen maar op met een soldeerbout.

Laat hier dus een professional naar kijken, bijvoorbeeld in de winkel waar het ding vandaan komt.

Ik heb hem bij BAX-shop besteld (internet dus) maar wij hebben hier tegenover een man zitten die maakt electronica enz. Maar hij herstelt niet perse alleen mengpanelen. Ik weet niet of dat aan te raden is hem daar heen te bregen? of gewoon een mailtje naar BAX? (Btw valt dit onder de garantie als het niet te herstellen is? ik heb hem namlijk gewoon normaal gebruikt en geen rare dingen gedaan)
Lead    posted on 05-02-2009 18:07
Ja dit is garantie en die moet door de winkel geleverd worden, bellen en terugsturen dus vrees ik...
Let the BASS be louder
MuffHouse    posted on 05-02-2009 20:12
Slechte ervaring met bax met het opsturen van equipment met gebreken Unhappy
Lead    posted on 05-02-2009 20:35
Tja, da's het nadeel van online kopen.

Als je een winkel in de buurt had gehad had je hem persoonlijk kunnen weg brengen.
Die TNT is niet echt zachthandig met pakketjes.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 05-02-2009 20:37 (100%)
W_H    posted on 06-02-2009 15:48
Poster: Lead
Tja, da's het nadeel van online kopen.

Als je een winkel in de buurt had gehad had je hem persoonlijk kunnen weg brengen.
Die TNT is niet echt zachthandig met pakketjes.

was al eerder wat kapot (cd spelers) toen ik hem binnen kreeg maar dat werd gewoon netjes vervangen (met TNT verstuurd enzo) maar die schade die TNT aanbrengt kan je die daarop verhalen?

This is an old Topic

No new postings for 6.059 days.
 Post CommentThat would be 202 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

456 Users online: 380 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 134.663
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.653.578