Gisteren weer eens tijd gemaakt voor een nieuwe mix. Iets wat ik wil proberen met regelmaat te gaan doen. Tracklist en download link zijn te vinden in die hidden message.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [M] Hit Spotting Mix 2009 Week 06 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja zit nu te luisteren, klingt goed je beat match gaat lkkr, alleen vind ik um niet zo gedurfd, de beats van de nummers liggen erg dicht bij mekaar waardoor ik niet echt geboeid blijf (hou van verasingen) Maar al met al klingt het volwassen lkkr rustig (miss en beetje te rustig). Let the good work going
Greetz Claus
User edit by Bloedworst on 08-02-2009 @ 12:59:14 (100%)
No new postings for 6.072 days. Post CommentThat would be 202.4 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.