Vind dit persoonlijk nou wel een best leuk topic, dus hier komt mijn verhaal:
Het begon met het organiseren van een klassenfeestje in de 2de klas. We hadden een DJ nodig. Een vriend van me kwam met Virtual DJ en mijn vader zit ook in de muziek en die had een flinke geluidsset staan, dus daar stond ik, samen met 2 vrienden, met 2 laptops en die geluidsset van mijn vader. Dit was heel geslaagd. Later waren we een beetje aan het napraten over het feestje en kwamen we tot het besluit dat dit DJ gebeuren eigenlijk wel heel leuk was! We vonden het toen nog prima met die 2 laptops, dus zijn we eerst lichten gaan kopen. Mijn vader wilde ons hier wel in steunen en kocht onze eerste mixer -> de behringer die ik nu nog steeds heb. We werden steeds vaker gevraagd om te draaien op feestjes en dat deden we altijd erg graag. Op een gegeven moment wilde ik eens beginnen aan het 'echte DJ'en', zonder laptops dus. Ik vroeg aan mijn 2 vrienden of zij mee wilden doen aan deze investering, maar dat wilden zij niet. Na lang sparen heb ik toen mijn 2 CDJ800MK2's gekocht en daar ben ik echt heel erg blij mee. We draaien nu nog steeds met z'n 3'en en als we gevraagd worden krijg ik per avond een kleine bijdrage voor het meenemen van mijn CD-spelers. Een van de twee (ook wel bekend als Mineral op dit forum) gaat nu ook een eigen set kopen. We zijn nu begonnen met een DJ/Produsecursus bij Dolce & Alex Muller en we willen nu ook meer naar de producekant gaan!
Nou, dit is eigenlijk mijn verhaal tot nu toe!