DJM-800 effecten probleem (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArTy    posted on 02-02-2009 22:44
Hej,
Ik heb tegenwoordig een probleem met mijn DJM-800. Als ik een effect aan zet. Dus ik kies de goede chanel en zet het effect aan. Dan moet ik per se mijn level depth potmeter ietsje omhoog duwen, dus niet alleen draaien maar ook een beetje kracht naar boven (richting scherm) te geven.

Is dit gewoon een los contactje of iets wat ik zelf op kan lossen (zonder kennis) of is dit iets voor de pioneer service? Als ik heb dan weg moet brengen, wat ben ik dan minimaal kwijt, dus uitgaande van een klein probleem zoals een los contactje ofzo?

Er zit geen garantie meer op trouwens.

What do you think about DJM-800 effecten probleem ??

Vote :   

Bart1981    posted on 13-02-2009 10:09
Nee werkt hier net even anders (had hiervoor een Ecler, daar werkte het ook weer anders).
Je kan hier op twee manier voor beluisteren. Of gewoon kanaal selecteren die je in de cue hebt staan en dan gewoon on/off van de effecten.
Of je zet de cue van de effecten aan en dan het gewenste kanaal. dan hoef je echter geen start/stop in te drukken (in ieder geval niet bij de overige effecten) en dan kan je met de knop draaien om een effect te selecteren en meteen hoor je dan dat effect.
DJTruth    posted on 24-02-2009 21:58
Poster: Dubbel_Fristie
Er mee leven is geen optie?

Er naar laten kost zowiezo al een paar tientjes + nog is een paar tientjes voor het maken (potmeter vervangen?).
Grove schatting hoor, maar reken maar op minimaal 50/60,- (getalen is toch wat je wilde horen :P)

Ook zal je hem een paar weken kwijt zijn...

Een apparaat van €1200!
Nee ermee leren leven zou bij mij echt geen optie zijn!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

59 Users online: 31 Guests (28 Unknown)
Pages generated today : 10.621
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.235.038