Hmmm om even in te haken op dit topic.
Gisteren dus mijn djm ontvangen, maar kwam zonet achter iets vreemds met de effecten. Als ik de effecten voorbeluister met de Cue, of via het cua kanaal luister naar de effecten die ik inbreng. Zijn er 3 effecten die ruzie met elkaar lijken te hebben, namelijk Delay, Echo en Reverb..
Als het nummer begint en ik kies één van deze 3, dan kan ik daarna niet die andere meer beluisteren via de Cue.... Via de master zijn ze wel gewoon te horen...
Iemand enig idee hoe dit kan of mogelijk is

Of hoort dit er gewoon bij? Lijkt me een beetje vreemd..
Even nog ter verduidelijking de stappen die ik neem:
1) start een nummer
2) zet kanaal 1 op cue en beluister deze via de koptelefoon
3) zet de effecten op kanaal 1
4) selecter "Delay"
5) druk op "on"
6) effect is hoorbaar
7) druk op "off"
8) selecteer nu "echo" of "reverb"
9) druk op "on"
10) geen effect is hoorbaar, maar op de master is die wel hoorbaar.
11) druk op "off"
Als ik alleen op de cue van het effectenkanaal zelf druk en op die manier de effecten voor probeer te beluisteren dan zijn alle effecten hoorbaar, behalve de effecten van "reverb" en "echo". Kortom het voorbeluisteren via de koptelefoon valt dan gewoon stil.
edit:
Zal toch wel normaal zijn (heb even de gebruiksaanwijzing erbij gepakt

Daar staat op pagina 102 een "*2" bij de effecten Echo, Reverb, Roll en Reverse Roll en "*2" betekend: Wanneer het effect wordt uitgeschakeld (OFF), zal het geluidaffect niet hoorbaar zijn, ook als de monitor op de effector is aangesloten. Kortom zal dus wel kloppen als ik het zo lees. Maar goed ondanks dat vind ik het vreemd dat dat zo werkt.