Wie helpt mij? (Track)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FML    posted on 02-02-2009 16:51
Ik was bezig met een liedje ik Ben net nieuw in producen maar ik kom gewoon niet verder.
iemand ideeën of wil mij wat leuke tricks leren met FL ?

*dit is mijn eerste liedje of hoe je het ook wil noemen in FL , ik weet dat het niet super is!
Techn-Tekinq-w

[Mod edit: Links maken gaat hier iets anders dan op een standaard  PHPBB forum, selecteer in het vervolg je tekst en klink op het schakel tekentje linksbovenin! En maak je link, probeer tevens een correcte topic titel aan te maken die eenvoudig aangeeft waarover je topic gaat en laat daarbij ook op je spelling.]
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 02-02-2009 @ 16:51:54 (8%)
Mod edit by tairip on 02-02-2009 23:57 (84%)

What do you think about Wie helpt mij? (Track) ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 02-02-2009 19:52
Misschien eens aan een melodie beginnen?
http://www.louiscasper.com
tairip    posted on 02-02-2009 23:51
Ik zou hem ook ff ergens anders uploaden, als ik die site zie klik ik hem snel weg wat een poppenkast en super onduidelijk.

Over de track, hij loopt niet erg lekker, er zit totaal geen opbouw in. De clap klinkt als fruity zijn eigen clap. En ik geloof dat de beat ook niet helemaal lekker loopt... hij gaat gewoon niet in de maat. Ik weet niet hoe je hem neer hebt gezet.

Mijn tip, luister naar andere tracks die je aanspreken en ga die na proberen te bouwen qua opbouw e.d. en blijf vooral proberen. Succes er mee...
Mod edit by tairip on 02-02-2009 23:54 (100%)
FML    posted on 03-02-2009 07:26
Toch bedankt dat je hem heb gedownload ,  mischien dat iemand zijn .flp wil laten zien een basic nummertje? het zou mij iig veel helpen!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

270 Users online: 187 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 60.109
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.953.654