Het speelt al een hele lange tijd, maar ik ben zwaar benieuwd wat andere mensen van deze 'nieuwste' stylen vinden: Indie Dance & Nu Disco, is het de Jumpstyle onder de Electro, of is het: 'fok it het is gewoon electro, scheit aan de hokjes!'
ik ben benieuwd!! laat je los!
What do you think about Indie Dance&Nu Disco Jumpstyle v/d Electro ??
ik zelf ben erg kieskeurig als het om deze stylen gaat, want ik vind lang niet alle Indie Dance en Nu Disco relaxed, Kolombo en Boys Noize brengen nummers uit onder deze style, en deze heren maken absoluut niet dezelfde muziek.. kortom het kan best chill zijn maar de syle is enorm breed!
De term Indie komt van Independent en Indie Dance is meer 'n underground-variant van Electro-House. Daft Punk is denk ik wel 'n mooi voorbeeld van Indie-Dance/Nu Disco
Die benaming hebben ze denk ik bedacht omdat Electro-House 'n nogal slechte naam heeft gekregen door de commerciele dingen zoals Infinity enzo..
Op Beatport trekken ze 't trouwens wel erg breed..
Indie dance/nu disco is gewoon weer iets nieuws voor muziek die er al lang was. Alleen word het nu zo genoemd. En dat het allemaal erg breed ligt is wel te zien aan de artiesten: Don diablo, Justice en Boyz noise, vallen allemaal regelmatig onder deze stijl.Denk overigens niet dat dit echt een hype gaat worden als jumpstyle, meer iets voor/van de alternatieve(lowlands e.d.) dance liefhebbers.
Denk niet dat de markt zo groot is voor dit om echt sirieus een hype te worden, maar de "Shuttershades" zullen dit soort muziek wel als hun stijl gaan zien
niet lullig bedoelt, maar ben je weleens op lowlands geweest? het is absoluut niet alternatief, laatste editie: sven vath, shinedoe, booka shade en bart skills ook volgends mij..
No new postings for 6.065 days. Post CommentThat would be 202.2 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.