(in prijs verlaagd €625)
Hallo beste mensen.
Ik bied hier aan ongeopend en nieuw in de doos zelfs nog dicht met het officiele tape, dus kortom nooit gebruikt :2x citronic mpcd s-3 cd speler's (met mp3) en 1x citronix pro 3k club mixer (met
volledig 1 jaar garantie bij dj stunter, zie factuur op het eerste plaatje boven de dozen.)+ behringer hpx 2000 koptelefoon, en een microfoon,dus een supercomplete dj set.
het factuur voor deze producten is geschreven op 12/1/2009 : dus u heeft garantie tot 12/1/2010(1jaar).

De MPCD-S3 combineert alle functies van de bekende CD-S3 met de MP3 technologie van de MPCD-4. Door zijn perfecte gebruikersinterface is dit apparaat door vrijwel iedereen te gebruiken. Waar andere apparaten niet goed overweg kunnen met het foutloos afspelen van MP3's, heeft de MPCD-S3 hier geen enkel probleem mee. Een inspiratie voor de creatieve DJ!
- Duidelijk afleesbaar Dot-matrix display MP3 afspelen met bestands- en maptekst
- 4 geheugenbanken voor Sampler en Cue
- Intelligent Memory System
- 10 seconden anti-schok geheugen
- Scratch functie
- Master tempo en reverse play
- Volume control tussen sampler en muziek
- Leest CD-R en CD-RW CD's
- Pitch bereik instelbaar op ±4, 8, 16 & 100% voor CD
- Pitch bereik instelbaar op ±4, 8, 16% voor MP3
- Instant start en seamless loop
- Relay play voor aansluitend afspelen tussen 2 decks
- Original Sony™ Laser
- Digitale output
CITRONIC PRO-3K Club Mixer
De CITRONIC Pro-3K is een 3-kanaals DJ Mixer met maar liefst 7 ingangen: 4 lijn ingangen, 2 omschakelbare phono/lijn ingangen en een microfoon ingang. Twee kanalen zijn voorzien van een Low/Mid/High frequentie kill. De master uitgang is voorzien van een 2x 10-leds monitor voor controle van het volume. De Pro-3K heeft een hoofdtelefoon monitor uitgang met cue op elk kanaal.*10" 3-Kanaals DJ mixer met 7 inputs
- DJ Microfoon ingang met talkover
- 3-Bands equalizer en gain per kanaal
- Kanaal 2 en 3 met Low/Mid/High frequentie kill ("on" of "flash")
- Kanaal 2 en 3 met omschakelbare phono/line ingang
- Vervangbare rail-glide crossfader
- Gebalanceerde (2x XLR) en ongebalanceerde RCA master output
- Booth, record en monitor (hoofdtelefoon) output
- Microfoon- en hoofdtelefoon aansluiting op de voorkant
Waarom ik het verkoop ?
Ik ben Februari 2008 begonnen met een andere dj set van Stanton (2x C313 en een M202 mixer),alleen helaas deze set is toen kapot gegaan en naar de stanton fabriek gestuurd met garantie bewijs.
Later bleek dat deze set onherstelbaar was en heeft djstunter (de winkel waar ik hem heb gekocht) mij deze nieuwe set aangeboden en heb dit bod geaccepteerd.
Aangezien ik tog liever een pioneer set heb, heb ik besloten deze dj set nieuw weg te doen zonder hem zelf te gebruiken.
Dus deze set is 100% eerlijk en niet ergens uit het buitenland gehaald of wat dan ook.