Lange laadt tijd cdj-800
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PhydomiR    posted on 31-01-2009 11:26
Sinds kort heb ik een 2e CDJ-800MK2 en wat me opvalt is dat als je hem net aanzet, het laden van de 1e cd wel zo'n minuut kan duren. Doe je er hierna een andere cd in werkt deze direct en blijft het apparaat ook snel en vlekkenloos werken. Alleen de 1e cd na een koude start duurt zo lang. Bij mijn andere cdj is dit probleem niet. Beide hebben ook dezelfde firmware.

Iemand enig idee waar aan kan liggen?

MOD EDIT : Topic verplaatst : Dit is duidelijk Pioneer ProDJ !
Mod edit by Lead on 31-01-2009 11:50 (16%)

What do you think about Lange laadt tijd cdj-800 ??

Vote :   

Lead    posted on 31-01-2009 11:50
Da's niet echt iets wat ik vaker heb gehoort. als je dezelfde CD in de andere CDJ-800mk2 stopt doet hij het wel direct ??

sommige wazig gebrande CD's kunnen wel een lastig te lezen zijn, maar  dat zou dan zou moeten zijn in meer decks. Zijn je spelers nieuw ?? Dan zou ik met het CDtje en de speler terug gaan naar de winkel en het hun laten zien. Dan wordt dat vast zo opgelost....
Let the BASS be louder
remixer    posted on 31-01-2009 11:55
dit is niet normaal die lange laadtijden, ik gebruik thuis vaak gebrandde (mp3)cd's maar de cdj800mk2 laadt de cd's altijd in een paar seconden dus ik zou er wel na laten kijken
PhydomiR    posted on 31-01-2009 13:05
Poster: Lead
Da's niet echt iets wat ik vaker heb gehoort. als je dezelfde CD in de andere CDJ-800mk2 stopt doet hij het wel direct ??

In de andere doen ze het direct.  Ook originle cd's hebben hetzelfde probleem, alleen bij een koude start.
Toch maar even mee terug dan.
Mixt-Ape    posted on 31-01-2009 13:18
Bij mij komt dit ook nooit voor. Alles laadt altijd meteen...
LouisCasper    posted on 31-01-2009 13:57
Ik heb die spelers ook en ik heb dit ook nog nooit meegemaakt!

Wel duren MP3 cd's wat langer met het inladen en het cue'en.
http://www.louiscasper.com

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

61 Users online: 37 Guests (24 Unknown)
Pages generated today : 10.810
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.235.227