'k ben dus op zoek naar iemand die mij een nieuwe banner (max. 10-tal frames) kan maken tegen ten laatste maandag 02-02-2009.
Niks ingewikkeld maar wel goed.
Dit is de oude, maar 'k zoek dus een andere, meer flashy qua kleur & stijl, wel +/- zelfde formaat.
Hoeft ook niet gratis te zijn, maar mag altijd
Alvast bedankt, K
What do you think about Wie kan snel een flash/gif banner maken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zou voor een animated gif banner gaan. Flash wordt nog steeds niet automatisch geactiveerd op alle computers en om eerlijk te zijn blijft Flash een beetje hangen. Dus iemand moet gewoon lekker in Photoshop en ImageReady aan de gang gaan en dan heb jij zo een leuke gif.banner die nooit geblockt word.
Thx voor de tips, komen zeker van pas. Ondertussen heb ik wel al een (voorlopige) oplossing gevonden.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.