Nadat ik Stephanie (ook lid hier) een aantal keer over DJ Resource had horen praten in de auto toch maar eens gaan kijken.. Op het eerste gezicht lijkt me dit een erg leuk en informatief forum!
Laat ik eens wat over mezelf vertellen...
Door de weeks heet ik K.H. en doe ik een MBO opleiding, in het weekend heet ik DJ Ca$E en werk ik als allround dj.
Kleine greep uit mijn referenties:
The Club, Enkhuizen Scandals, Zandvoort Caf? De Amstel, Alkmaar
Naast het 'kroeg draaien' werk ik voor een drive-in show, eigenlijk een onwijs uit de hand gelopen hobby. Begonnen met een discolamp van de bart smit en tegenwoordig 2 grote sets die we bijna ieder weekend beide weg zetten. We doen o.a. veel middelbare schoolfeesten.
Naast het draaien maak ik heel veel eigen edits en mash ups voor in m'n sets. Zal hier weleens het een en ander posten.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
wanneer gaan we weer ladder zat en stoned-kotsen kees?
tequila avond en ik betaal:P, die nacht kan ik me vreemd genoeg nog goed half herinderen :P lol
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.043 days. Post CommentThat would be 201.4 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...