Als dit je eerste set is zul je daar heel veel plezier aan beleven!
ikzelf ben gestart met de cd560 dacht ik, nooit problemen mee gehad, maar uiteindelijk vervangen door een denon omdat deze instant start heeft, wat een wereld van verschil is

. maar om te beginnen echt goed!
de mixer zal je ook wel een eindje mee weg kunnen, heeft alles aan boord wat je nodig hebt om een deftige mix te maken. Zelf ben ik gestart met de me-2, en dit was wel wat dom omdat hij geen afzonderlijke eq's had:p, maar toch veel plezier aan gehad!
ik heb hier ook al zo'n goede 4 jaar de ax-400 (gewoon ouder model denk ik) staan die me nog nooit in de steek heeft gelaten! (is zelfs keer van een kleine meter gevallen, speelde gewoon door:d). Enigste wat ik jammer vind eraan is dat hij dus nogal veel 'blaast', lawaai maakt dus, maar als je draait hoor je dat toch niet

Zoals jij ben ik dus ook gestart met bijna alles van jbsystems, en eigenlijk niet echt spijt van gehad. Als je op je 15e alles zelf moet kopen is dit een mooie oplossing(vond ik toen ook al heel veel geld hoor, laat staan dat je pioneer zou moeten kopen ofzo!)
Succes ermee