JBSystems set, een goede keuze? (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W_H    posted on 27-01-2009 17:04
ik heb alles van JBSystems aangeschaft maar is dat een goede keuze geweest ik ben er zelf wel tevreden over maar kan je er ook echt wat mee?

hier een lijstje:

JB Systems CD 570 PRO dubbele CD speler zilver
JB Systems Talent DJ mixer
JB Systems VX 400 versterker
JB systems TSX 12 200 watt luidspreker

en nog mijn oude vertrouwde Sennheiser HD 201

Mod edit by Lead on 08-02-2009 13:38 (4%)

What do you think about JBSystems set, een goede keuze? ??

Vote :   

RiX    posted on 27-01-2009 17:08
Hoe kunnen wij dat beoordelen? Smaak is persoonlijk, maar met deze set kan je het leuk leren Winking my eye
W_H    posted on 27-01-2009 17:09
Poster: RiX
Hoe kunnen wij dat beoordelen? Smaak is persoonlijk, maar met deze set kan je het leuk leren Winking my eye

nouja eiglijk mening geven ben wel benieuwd wat andere mensen ervan vinden
ArTy    posted on 27-01-2009 17:10
Redelijk goed spul allemaal, hoor er bijna nooit klachten over dus zal we goed zijn, maar is het de vollgende keer niet handig als je het eerst gaat vragen en dan kopen :P
W_H    posted on 27-01-2009 17:20
Poster: ArTy
Redelijk goed spul allemaal, hoor er bijna nooit klachten over dus zal we goed zijn, maar is het de vollgende keer niet handig als je het eerst gaat vragen en dan kopen :P

haha inderdaad heb ik ook wel gedaan aan een paar vrienden van mij (btw ook dj's)
RiX    posted on 27-01-2009 17:24
Poster: W_H

nouja eiglijk mening geven ben wel benieuwd wat andere mensen ervan vinden

Ik denk dat je deze opmerkingen vaker zal krijgen. Men zal zeggen dat geen A-merk kwaliteit is als Pioneer en Denon, maar ook geen totale rommel als Akyjama bv. Een leuke startersset.

Dus: have fun!! en laat es weten hoe het jezelf over een tijdje bevalt... :P
W_H    posted on 27-01-2009 17:50

Ik denk dat je deze opmerkingen vaker zal krijgen. Men zal zeggen dat geen A-merk kwaliteit is als Pioneer en Denon, maar ook geen totale rommel als Akyjama bv. Een leuke startersset.

Zal ik doenHappy, laughing nu alleen nog maar een beetje oefenenWinking my eye
Tekhead    posted on 08-02-2009 04:20

Allez, als geen Pio' is, dan is het rommel uiteraard, hier word ik zo moe van man.Als we prijs / kwaliteit vergelijken, dan gaan al die Pio-nerds flippen hoor. Als ze nu eens een  aanvaardbare prijs zouden vragen voor hun spullen, dan zouden ze nu mss geen 2000 man ontslaan Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TheMole    posted on 08-02-2009 08:25
Ik heb ook alles van jb systems gekocht.Ik draa er nu al 2 jaar mee het enige wat er mankeert is dat men faders een beetje kraken 
Dyno    posted on 08-02-2009 10:14
Ik heb een versterker van JBSystems (AX400) die al een paar jaar zijn best blijft doen.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
david87    posted on 08-02-2009 12:07
heb ook een tsx 15 en een vx700 gehad en was er toen zeer tevreden over . heb ze enkel verkocht omdat het teveel lawaai maakte op mijn kamerCool. heb er ook wel eens stukken aan gehad . (woofer van een box was kapot) maar deze woofers liggen in veel winkels op voorraad en kosten niet veel dus heb dat zelf kunnen vervangen en alles was weer in orde . 
Bart_    posted on 08-02-2009 12:44
maar ook geen totale rommel als Akyjama bv.

Moet je me toch wel even uitleggen... Akiyama rommel?
Dus de SuperOEM is ook rommel? Want tenslotte maakt Akiyama ook de SuperOEM onder de naam Acura DJ-4000
Overigens zijn de Akiyama-mixers een pak beter dan alle buget-mixers.

Ontopic: Uiteraard heb je geen rommel gekocht. JB-Systems is goed voor de beginners en zelfs ook voor de gevorderden. Je weet zelf dat je niet het beste van het beste hebt gekocht, maar je hebt iets gekocht wat prijs/kwaliteit-verhouding zeer goed is. Ik heb ook toen voor de keuze gestaan om oftewel héél veel door te sparen voor wat betere kwaliteit, maar heb toen toch een JB CD-850 & JB Beat 6 mk2 gekocht. En daar heb ik veel plezier aan beleefd. Uiteraard wordt je het na een tijd wel een beetje beu, maar dat is met alles denk ik. Daarom dat er hier nu ook 2x Frontload-spelers staan & een 12" mixer Winking my eye

Je zult zien dat je aan dit setje genoeg plezier gaat beleven, maar na verloop van tijd ga je het wat beuspelen. Je wilt dan meer doen, je wilt effecten, scratch, ...
Maargoed, het is de kunst om te upgraden hé!Happy, laughing

veel succes ermee!
Niels325    posted on 08-02-2009 14:37
Als dit je eerste set is zul je daar heel veel plezier aan beleven!
ikzelf ben gestart met de cd560 dacht ik, nooit problemen mee gehad, maar uiteindelijk vervangen door een denon omdat deze instant start heeft, wat een wereld van verschil isWinking my eye. maar om te beginnen echt goed!

de mixer zal je ook wel een eindje mee weg kunnen, heeft alles aan boord wat je nodig hebt om een deftige mix te maken. Zelf ben ik gestart met de me-2, en dit was wel wat dom omdat hij geen afzonderlijke eq's had:p, maar toch veel plezier aan gehad!

ik heb hier ook al zo'n goede 4 jaar de ax-400 (gewoon ouder model denk ik) staan die me nog nooit in de steek heeft gelaten! (is zelfs keer van een kleine meter gevallen, speelde gewoon door:d). Enigste wat ik jammer vind eraan is dat hij dus nogal veel 'blaast', lawaai maakt dus, maar als je draait hoor je dat toch nietWinking my eye

Zoals jij ben ik dus ook gestart met bijna alles van jbsystems, en eigenlijk niet echt spijt van gehad. Als je op je 15e alles zelf moet kopen is dit een mooie oplossing(vond ik toen ook al heel veel geld hoor, laat staan dat je pioneer zou moeten kopen ofzo!)

Succes ermeeWinking my eye
FML    posted on 08-02-2009 22:50
Heb ook een versterker en een mixer gehad van JB ik ben er niet te vreden mee , het is Goedkoop en rommel Fader gaan kraken mijn versterker doet nog maar 1 kanaal ! Dit nazo 1.5 jaar
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
RiX    posted on 08-02-2009 22:56
Offtopic @ Bart: Akyjama heb ik slechte ervaring mee. Ze hebben ook alleen in Spanje een reparatie-service. Mijn twin-deck ging binnen 2 maand al kapot en ze hebben absoluut geen (goede) online service. Hun website laat zwaar te wensen over. Al met al raad ik niemand dit merk aan. De super OEM's zullen waarschijnlijk wel okee zijn, maar die twin-speler was knudde...

Ontopic: Je hebt een mooie set zo. Je krijgt waar je voor betaalt en laten we eerlijk wezen: de meesten hier zijn met minder begonnen. Ik wel iig. :P
djrforce    posted on 08-02-2009 23:16
ik heb zelf ook een jb setje gehad 1.5 jaartje opgedraaid nooit problemen gehad
FML    posted on 08-02-2009 23:51
Ik denk dat jij het beste zegt , naar 1.5 jaar zijn ze opgedraaid
JazzyMax    posted on 09-02-2009 10:14
Ik heb ook een set van JB Systems:

MCD 570
Beat 6 MK II
Pro speakers (de vibe reeks)

Die heb ik nu al bijna 2 jaar en nog geen enkel probleem mee gehad.
Ik ben tevreden over prijs/kwaliteit verhouding.
DJADMIN    posted on 09-02-2009 10:36
Poster: Tekhead
Allez, als geen Pio' is, dan is het rommel uiteraard, hier word ik zo moe van man.Als we prijs / kwaliteit vergelijken, dan gaan al die Pio-nerds flippen hoor. Als ze nu eens een  aanvaardbare prijs zouden vragen voor hun spullen, dan zouden ze nu mss geen 2000 man ontslaan Cool

in economisch perspectief ; een hele scheve vergelijking.

a. kan jij bepalen wat een aanvaardbare prijs is ?
b. het grootste stuk van de prijs van de pioneer / denon collectie, is opgebouwd uit R&D, en niet zo zeer uit materiaal / personeelskosten
c. dat ze 2000 mensen ontslaan wil niet zeggen dat dat everidig loopt met de prijs, iedereen wordt door de kredietcrisis getroffen !

dus de volgende keer íets beter nadenken zou ik zeggen...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
FML    posted on 09-02-2009 10:54
Feit nummer 1 , De Autohandel , makelaars en bijservice worden het Zwaarst getroffen door de kreditcrises
feit nummer 2 , Huishoudelijke Winkels en Electronica is met 8% gestegen met hun omzet in vergelijking met vorig jaar.

Greetz Winking my eye
User edit by FML on 09-02-2009 @ 10:55:12 (4%)
W_H    posted on 09-02-2009 12:09
Ik heb nu helaas al het probleem dat 1 van mijn kanalen het maar aan 1 kant doetCool dus dat word opsturenUnhappy
FML    posted on 09-02-2009 15:56
1 kanaal van je mixer denk ik? Bewezen het is troep!
RiX    posted on 09-02-2009 18:09
niet te voorbarig, maar ik wil W_H ook niet als een noob neerzetten Winking my eye : toch even checken:
- zijn je kabels goed aangesloten, al andere kabels geprobeerd?
- staat je ballance in het midden?
- staat je talkover niet toevallig aan? (zal wel niet...)

Als na deze check het niet verholpen is, ligt het aan je mixer.
W_H    posted on 12-02-2009 09:46
niet te voorbarig, maar ik wil W_H ook niet als een noob neerzetten Winking my eye : toch even checken:
- zijn je kabels goed aangesloten, al andere kabels geprobeerd?
- staat je ballance in het midden?
- staat je talkover niet toevallig aan? (zal wel niet...)

Als na deze check het niet verholpen is, ligt het aan je mixer.

nee ik snap je standpunt hoorWinking my eye

heb alles al geprobeerd nieuwe kabels opnieuw kabels erin balance in het midden. andere kanalen doen het met dezelfde kabel gewoon goed.
dusja gister opgestuurd en nu maar hopen dat het binnen de garangie valt!!!
TheHunter    posted on 12-02-2009 16:19
Ik heb een setje moonfowers van JB-Systems, doen het goed. Behalve als je ze 1 keertje meegeeft aan een paar vrienden die er toch niet zo voorzichtig mee omgaan. Unhappy
walteur    posted on 12-02-2009 16:47
ik heb een jb systems beat 4, werkt perfect Happy, laughing

333 Users online: Danil & 229 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 162.185
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.681.100