Mijn naam is Jens (Noem me gerust Djensn) Vanwaar deze naam komt is een lang verhaal (kort: account op Tribalwars, een no-life spelletje) Tot hier het onnuttige stuk. :p
Ik ben afkomstig van België, West-Vlaanderen, Pittem- Egem. (De eerste die dit weet liggen, PM me!) Ik ben 16 jaartjes oud en ben net begonnen met DJ'en. Zelf luister ik al een jaar of 5 naar elektronische muziek en ben al van kleinsaf gefascineerd door alle knopjes waaraan een DJ kan draaien.
Ohja, mijn stijlen: Electro, House, Minimal, en dan heel vaak ook een tussenwegje daarvan.
Sinds 2 jaar begon ik wat de experimenteren met de pc, (Virtual Dj, Ableton, Fruity Loops enzo) en sinds kort heb ik nu ook mijn eigen setje kunnen aanschaffen. Dit is een kinderdroom die vervult wordt!
Ik hoop nu om op mijn eigen tempo, (maar toch snel genoeg) alle kneepjes onder de knie te krijgen en de mensen te kunnen amuseren met mijn remixkes.
Ik ga nu snel slapen want morgen moet ik vroeg op, ik moet namelijk naar school in Tielt. Da's eigenlijk een beetje het nadeel, want met school verlies ik veel kostbare tijd die ik in mijn skill's zou kunnen steken. Nuja, een weekend is altijd tof om eens heeeel lang door te gaan.
Ik hoop jullie wat meer geinformeerd te hebben. En we horen elkaar mss nog wel!
What do you think about Even voorstellen: Djensn ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community