Poster: Djdre
Ik zal die tips aan Rene Kuppens of Luxx vragen zij kunnen je goed helpen met dit
Ik snap de basis van FL , ik heb al wat leuke kicks gemaakt enzo , maar dan is er altijd wel iets wat niet wilt lukken zo als ik dat wil , maarja dat kennen jullie vast allemaal wel. dus jullie raden aan , doe eerst wat tut's ? Wat doen jullie nadat jullie een mooie Beat in FL heb gemaakt?, Cd branden en mixen maar of?
Poster: Tekinq-W
De effecten van channels en mixer snap ik, ik kan wat leuke beats maken maar het is vooral met de melodie en de synth. te maken dat ik vaak problemen krijg en het niet wilt lukken
Poster: DJ-Xtremer
Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, maar ik krijg mooiere sounds uit Cubase dan uit FL hoor... Weet niet of dat uit mag maken, maar ik merk toch wel verschil. Ligt ook aan het VST gebruik natuurlijk.
Poster: DJ-Xtremer
Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, maar ik krijg mooiere sounds uit Cubase dan uit FL hoor... Weet niet of dat uit mag maken, maar ik merk toch wel verschil. Ligt ook aan het VST gebruik natuurlijk.
Poster: Illusion
Ik ken iemand die produceerd met FL en zit bijna bij Scantraxx
Poster: Smiddey
Kun je m al onthullen?:P
Jup ligt zeker aan het vst gebruik. En het is natuurlijk ook een beetje persoonlijke ervaring wat je overal van hebt. Jij kent cubase misschien beter dan FL.
Ik ken iemand die produceerd met FL en zit bijna bij Scantraxx.
Moet zeggen dat hardware ook veel uit kan maken. Als je een acces virus ti desktop hebt, kun je sneller wat vettere sounds krijgen dan met een vst als junglist. Ook hier moet je de kennis in hebben natuurlijk om een goede sound te creeëren.
Het is ook hoeveel tijd je er in stopt. Als je veel tijd voor het produceren over hebt of er in wilt steken, kun je iets heel moois creeëren.
Moet zeggen dat hardware ook veel uit kan maken. Als je een acces virus ti desktop hebt, kun je sneller wat vettere sounds krijgen dan met een vst als junglist. Ook hier moet je de kennis in hebben natuurlijk om een goede sound te creeëren.
Poster: Prozei
waarom sneller meeste hardware synth's werken hetzelfde als vst's.
een paar osc's en wat andere knoppen .
alleen de virus heeft al wat leuke presets onboard die je direct kan pakken.
het is even veel moeite om met een virus een lead te maken als met een vst.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.