Emiel, 20 jaar oud, woon in Nijmegen. Ben al sinds mijn 12e met elektronische muziek bezig. Ik begon met het luisteren naar Trance en Hardstyle. Later ben ik meer richting de progressive/techno kant opgegaan en daar ben ik een beetje blijven hangen, hoewel ik trance ala marco v (techtrance dus, maar niet te kazig) ook goed kan waarderen. Ik draai al een jaar of 2 op Pioneers van een vriend van me, en gezien mijn studentenleven heb ik nooit echt geld gehad om zelf gear te kopen aangezien ik al mijn centen opdrink. Na op wat kleinere feestjes in de omgeving gedraaid te hebben begon het toch te jeuken en heb ik een beginnerssetje op de kop getikt, een paar Numark Axis 4 en een Stanton m.201. Ik ben cdj1000's gewend dus het is wel even wat anders, maar zo kan ik toch een beetje op niveau blijven en thuis draaien. Binnekort ga ik de boel iig upgraden. Een paar favoriete artiesten om een beetje een indicatie van mijn stijl te geven: Mark Knight, James Holden, Dubfire, Marco v, DJ Remy, Marco Carola, Style Of Eye, Gui Boratto, Trentemoller, Umek, Luke Chable, Booka Shade, Boys Noize, Inpetto and so on.
Vrij gevarieerd dus, en qua draaistijl ben ik ook nog een beetje zoekende of ik nu meer de progressive of de techno kant uit wil.
User edit by Emmol28 on 22-01-2009 @ 13:17:21 (5%)
What do you think about Voorstellen: emmol28 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
kan wel wat uploaden, is wel al oud materiaal (afgelopen lente/zomer) maar dekt wel goed de lading van wat ik zoal draai (overigens is dat wel premixed werk met ableton) hebben jullie daar speciale topics voor of kan dat hier?
Zo jij komt echt van de Early Hardstyle Ik vind dat anno 2009 nog steeds goede muziek! Welkom @ DJResource.eu
This is an old Topic
No new postings for 6.089 days. Post CommentThat would be 203 months or a whopping 16.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.