Zoals de titel aangeeft, ik heb hier nog één cdj-100 staan, in goede staat.
Verdere info lijkt me niet van toepassing, iedereen kent dit ding wel
Mochten er toch vragen zijn, stuur me een pm of vraag het hier.
Prijs: T.e.a.b.
Foto's volgens zsm!
www.djbrowbeat.com
What do you think about [TK] Pioneer CDJ-100 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nou een foto kickje, ik heb ze uit de flightcase gehaald en nu blijkt dat er wat krasjes zitten aan de zijkant van de speler. Dit komt door het schuiven van de deksel. Doet verder niets af aan de werking van de cdj.
De speler komt uit 2001.
Prijs: 175,- of een goed bod!!
Foto's:
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 02-02-2009 @ 20:30:25 (40%)
Komt wel goed met de verkoop. De mijne is net de deur uit gegaan voor 170 (zaten alleen geen krassen etc op) En weet misschien nog wel iemand die er één wil. Zal die dan doorsturen naar je, als je mij even je mail adres geeft via pm ofzo.
Kleine kick, vrijdag avond ga ik op vakantie, wie hem voor vrijdag overneemt mag hem voor 150,- meenemen :P Evt voor de liefhebber heb ik er nog een staan, zelfde krasjes aan de zijkanten, bijde voor 300,-!!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.026 days. Post CommentThat would be 200.9 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...