TMF Clubcam (6/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PaulBrugel    posted on 20-01-2009 15:32
Vanaf a.s zaterdag op TMF: TMF Clubcam.

Deelnemende discotheken:

Hollywood Music Hall in Rotterdam
Discotheek Bobs in Uitgeest
Time Out in Gemert
Dance Club ‘t Haofke in Roermond
Fox in Stadskanaal
De Kelder in Hank
Podium Hardenberg in Hardenberg
Discotheek Alcatraz in Sneek
Uitgaanscentrium Skopje in Beilen
Locomotion in Beilen
Empire New York in Hengelo
De Linde New Style in Groesbeek

In TMF Clubcam worden er wekelijks live-verbindingen gemaakt met de meest toonaangevende clubs van Nederland. In totaal zijn er 12 clubs door TMF geselecteerd die onderdeel zijn van wat TMF een crossmediaal concept noemt.
Via audiolivestream kan donderdag- tot en met zondagavond online op http://www.tmfclubcam.nl in 12 geselecteerde clubs een kijkje genomen worden. Via een vaste Clubcam is te zien wat er op de dansvloer gebeurd en kan er ‘realtime’ geluisterd worden naar de muziek die gedraaid wordt in de club.

Wie oh wie is er resident van een deelnemende discotheek?

Ben erg benieuwd!

What do you think about TMF Clubcam ??

Vote :   

Tomazos    posted on 02-02-2009 21:01
vervelende is dat je als dj niet weet wat er bij de camera gezegd werd.. bij de 1e aflevering vraagt zo'n meid.. ik ben opzoek naar die en die.. hij is aan het draaien.. dus camera man komt naar onze dj booth.. opeens camera in je snuffert.. denk je ook van: huh.. terwijl je het nakijkt weet dat er gevraagd word: is het die dj? of die..

dat is wel ff lastig:P

edit: lead, heb je me berichtje gehad?
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 02-02-2009 @ 21:02:26 (11%)
Joozt    posted on 03-02-2009 13:04
Poster: dj-nick
Empire new york is akkelig leeg...

Gelukkig kwam dat later alsnog wel goed. De sfeer was in ieder geval wel gezellig (vond ik zelf).

*resident meldt zich
kuituhh    posted on 03-02-2009 22:21
ik vind dat echt een kansloos programma. Het idee is leuk maar tering de gast die er constant doorheen lult. Saar die er geen K*t van hoord. Nee echt te slecht! jammer
Spin that Sh!t BAM!
Jorrit    posted on 04-02-2009 10:24
Poster: Joozt

Gelukkig kwam dat later alsnog wel goed. De sfeer was in ieder geval wel gezellig (vond ik zelf).

*resident meldt zich

Wij van WC Eend adviseren... WC Eend? Winking my eye
Joozt    posted on 04-02-2009 10:52
Nee, want wij zijn niet van TMF dus wij zijn al lang blij als wij de zaal een beetje vol/gezellig hebben.

Dus het was puur een waarneming van mijn kant, geen advies. Het 'vond ik zelf' impliceerde ook dat het om mijn eigen mening ging, nietwaar Winking my eye
PaulBrugel    posted on 04-02-2009 10:59
Misschien kansloze TV, maar wel een goedlopend topic. Tja, ik heb nu 2 uitzendingen teruggekeken. allemaal rommelig, slecht geluid en dan tussen 01h30 en 02h30 komen de andere 12 discotheken aan bod, kan je via een webcam meekijken. Je ziet geen fluit,rommelig, valt mij allemaal een beetje tegen. Het is allemaal net niet. Komende zaterdag komen ze in de Kelder filmen, ik draai dan niet dus die uitzending skip ik Cool 
PaulBrugel    posted on 04-02-2009 11:06
Trouwens, clubcam geefs soms wel eens een vertekend beeld. Heb afg. zaterdag gedraaid, was niet druk.
Maar ja, de Kelder was vrijdag ook open, en was afgeladen stampvol met Ali B (Slam FM on tour) dus dan is de dag daarop (Zaterdag) altijd minder. Kan ook zo zijn bij Empire zijn....
Tomazos    posted on 04-02-2009 11:15
achja, is idd voor vermaak, en een moment opname,

maar dan denk ik persoonlijk..

als eigenaar weet je dat je tmf over de vloer krijgt.. waarom zorg je dan niet dat je tent ramvol zit? (door bijv die vrijdag niet iets te doen.. en die zaterdag een vette dj/act neerzet)

staat beetje voor lol als je tent leeg is op tv..

(hoelang gaan ze trouwens door met dat tmf clubcam?)
User edit by Tomazos on 04-02-2009 @ 11:16:08 (17%)
Roov    posted on 04-02-2009 15:41
Wie draaide er in de Time Out in Gemert in het eerste uur?
Illusion    posted on 04-02-2009 17:23
Poster: kuituhh
ik vind dat echt een kansloos programma. Het idee is leuk maar tering de gast die er constant doorheen lult. Saar die er geen K*t van hoord. Nee echt te slecht! jammer

Je moet het niet zo kritisch beoordelen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
robbert    posted on 05-02-2009 10:49
Poster: Illusion

Je moet het niet zo kritisch beoordelen.

En hoezo mag hij het programma niet kritisch beoordelen? Hij heeft helemaal gelijk, het is gewoon slecht!
Joozt    posted on 05-02-2009 12:09
Het is ook vooral nieuw, misschien dat er nog kinderziektes in zitten Happy, laughing

Persoonlijk vond ik het tweede uur inderdaad wel leuker, hoewel ik stiekem natuurlijk hoop dat Saar 27 feb naar NY komt  :P
Tomazos    posted on 10-02-2009 18:39
aankomende vrijdag draai ik weer in Bob's uitgeest, samen met een resident dj daar..
en zaterdag weer in hmh rotterdam

dus allemaal weer ff via internet kijken:P
Roov    posted on 10-02-2009 20:54
haha, ik zal het volgen Winking my eye
Tomazos    posted on 10-02-2009 21:16
key dan..

in bobs moet ik vrijdags wat 'rustiger' draaien dan in hmh, in bobs vonden ze me draaistyle agressief (positief gezien), dat vonden ze een goed iets.. snel plaatjes achter elkaar gooien, hoogte punten creeren.. alleen hebben gemerkt dat met wat jonger volk zoals op die vrijdag avond (14 tot 20) vaak agressie opwekt, om heel snel feest plaatjes achter elkaar te gooien.. of agressieve nummers zoals: The moon - blow up your speakers

dus ik laat ze dit keer wel wat langer lopen:P, scheelt mij weer nummers zoeken om avond vol te krijge:P
User edit by Tomazos on 10-02-2009 @ 21:18:43 (18%)
thomassmith    posted on 11-02-2009 15:00
no man niet doen vorige keer was egt wel relaxt

maar aan de andere kant heb je wel weer gelijk
ben er denk ook weer
Tomazos    posted on 11-02-2009 15:12
op internet, of bij het feest zelf aanwezig?:P
thomassmith    posted on 11-02-2009 15:42
bij t feest zelf aanwezig
Illusion    posted on 12-02-2009 02:35
Poster: robbert

En hoezo mag hij het programma niet kritisch beoordelen? Hij heeft helemaal gelijk, het is gewoon slecht!

Nee das onzin. Het is best leuk... Als het nou op de televisie was.. Maar dit is op de cam.. en je hoeft er niet verplicht naar te kijken. Mensen die het willen zien kijken ernaar.. en die personen vinden het misschien niet slecht..

Ver weg heb ik toch een puntje ?Cool
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Tomazos    posted on 12-02-2009 04:34
Poster: thomassmith
bij t feest zelf aanwezig

gezellig,nah naamgenoot.. kom maar even buurten dan die avond..

ik draai met nog een andere dj samen, hij is de 'dikke' en ik de 'dunne' lol..
PaulBrugel    posted on 12-02-2009 11:17
Heb de aflevering van zaterdag teruggekeken (kan het niet laten) Man man man wat een droevigheid. Geen bellers, en als er iemand aan de lijn was een hoop geschreeuw. Camera loopt tussen het publiek, ziet niks van de discotheek. De voice over (Presentator) van TMF weet niks te zeggen, is niet bijdehand of grappig.
Enige wat hij zegt is: "We schakelen live over naar..." of : Je kan nu bellen!.."
Verzint 2 groepsopdrachten die ook niet orgineel of grappig zijn. 

zet een soort menthal theo voor de camera die maakt er altijd wel iets van. Spreekt mensen aan, zorgt voor interactie. Er gebeurt gewoon niks, een uur lang.  Dat live filmen heeft geen meerwaarde. Laat gewoon de webcam aanstaan & prik de muziek door zou ik denken.
thomassmith    posted on 12-02-2009 13:47
Poster: Tomazos

gezellig,nah naamgenoot.. kom maar even buurten dan die avond..

ik draai met nog een andere dj samen, hij is de 'dikke' en ik de 'dunne' lol..

jah als ik zowiezo wel vooran kom:P
meestal bomvol daar
Yorick    posted on 12-02-2009 14:21
Leuk concept..
Maar het geluid+beeld is soms gewoon niet aan te horen of te zien..
En die presentator mag van mij ook wel wat minder praten..

Tomazos    posted on 12-02-2009 17:06
Poster: thomassmith

jah als ik zowiezo wel vooran kom:P
meestal bomvol daar

goed heCool

naja, gewoon wat eerder in de rij gaan staanWinking my eye
Stefjuuh    posted on 12-02-2009 19:28
PERSONEEL... MAG IK.. LAAT ME.. HE JIJ! IK WIL.. NU ERLANGS! DRANK VOOR DE DJ!!

266 Users online: 81 Guests (185 Unknown)
Pages generated today : 23.559
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.497.332