Poster: thomassmith
offtopic
tomazos draaide je nou ook bij bigdik??
draaide wel lekker:P
thnx altijd leuk om te horen,
klopt was bij bigdik,
even mijn verhaal.. wat stef vroeg:
de vaste dj was ziek, dus ze hadden een vrouw gevraagd die echt zware club draaid enzo..
ik was puur als 'gast' om te kijke wat voor publiek er kwam voor de 13e(dan moet ik daar ook draaien), de organisator vroeg mij mijn cd's mee te nemen zodat ik kon draaien.
die vrouw deed vanaf het begin al heel arrogant tegen mij, en alsof zei het helemaal gemaakt had enzo.. naja ik ken daar wel tegen en ik ben totaal de moeilijkste niet, en 'ster allures' om het zomaar te noemen is bij mij ook ver te zoeken, dus ben gewoon vriendelijk gebleven.
verder had 2 a 5 mp3 cdtjes mee voor de hele avond met letterlijk een playlist.. (van de vaste dj gekregen)
zei wist niet meer wat ze moest draaien.. de boel viel dood, dus ik moest weer om beetje gang in t krijgen..
(je kan gewoon niet op publiek inspelen als je paar cd's heb gekregen en dat jou genre helemaal niet is)
en toen begon ze daarover tegen mij uit te vallen dat het MIJN schuld was.. dat zei het publiek niet dansend kreeg..
maargoed, dit kon zei niet hebben en zei heeft dr spullen gepakt en is weg gegaan omdat ik te sterk draaide volgens de organisator hij zei: "ze kon het gewoon niet hebben dat jij de zaal wel feestend kreeg en zei niet.. dit is ook totaal niet haar genre maar we konden even niks anders omdat de vaste dj ziek was" toen heeft ze dr spullen gepakt en weg gegaan. (wat je in mijn ogen als dj gewoon echt NIET kan maken, dan heb je het echt hoog in je bol)
maargoed,
Edit:
lol die reacties van bezoekers op de hyves pagina van die Bigdik organisatie..
toch leuk om te lezen:D
*edit uit*
vanavond in hollywood

, gelukkig heb ik daar wel vriendelijke collega's