TMF Clubcam (5/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PaulBrugel    posted on 20-01-2009 15:32
Vanaf a.s zaterdag op TMF: TMF Clubcam.

Deelnemende discotheken:

Hollywood Music Hall in Rotterdam
Discotheek Bobs in Uitgeest
Time Out in Gemert
Dance Club ‘t Haofke in Roermond
Fox in Stadskanaal
De Kelder in Hank
Podium Hardenberg in Hardenberg
Discotheek Alcatraz in Sneek
Uitgaanscentrium Skopje in Beilen
Locomotion in Beilen
Empire New York in Hengelo
De Linde New Style in Groesbeek

In TMF Clubcam worden er wekelijks live-verbindingen gemaakt met de meest toonaangevende clubs van Nederland. In totaal zijn er 12 clubs door TMF geselecteerd die onderdeel zijn van wat TMF een crossmediaal concept noemt.
Via audiolivestream kan donderdag- tot en met zondagavond online op http://www.tmfclubcam.nl in 12 geselecteerde clubs een kijkje genomen worden. Via een vaste Clubcam is te zien wat er op de dansvloer gebeurd en kan er ‘realtime’ geluisterd worden naar de muziek die gedraaid wordt in de club.

Wie oh wie is er resident van een deelnemende discotheek?

Ben erg benieuwd!

What do you think about TMF Clubcam ??

Vote :   

dj-nick    posted on 30-01-2009 07:46
Poster: Tomazos
Poster: Stevenvdvorm
ik vind patrick van hmh zo kneus,
Hij is wel echt een sfeermaker enzo, en hij kan ook niet slecht draaien.

Maar ik was er een tijd geleden met de pioneer dj contest, toen was er 1 gozer die draaide zoooo super goed
stond dj patrick erbij, en stond die NEE te schudden.

Klein dingetje, maar dat veranderd wel gelijk je blik op zo iemand

mischien dat hij het niks vond?

als je even in het verleden van patrick gaat kijken, dan heb je wel respect voor zijn manier van draaien, en de doelen die hij wel gehaald heeft. en de rest niet!,

niet dat ik patrick god vind ofzo.. maar wat hij in ze hele dj carriere heeft weten te bereiken.. kennen HEEL VEEL jongetjes van dromen.

lees dit maar es: http://www.hmh.nl/kranten/AD20081112.jpg
(ff kopieren in je adres balk)

en dan ook nog ff googlen en op partyflock (o.a mysteryland 1992) en op youtube kijken op: dj nightraver
die gast was al bezig en 'groot' voordat jij uberhaubt op de wereld stond.

dus als hij nee schud.. dan zal er vast iets niet helemaal goed zitten,(ik was er niet bij) aangezien je met zo'n +- 25 jaar fulltime ervaring je wel iemand kan beoordelen denk ik zo..

amenCool

Op een dag kom jij er ook nog wel achter hoe patrick is, zo weet ik ook wat voor naaistreken die alemaal uithaalt.

PaulBrugel    posted on 30-01-2009 08:09
In de muziekindustrie /DJ wereldje zijn er erg veel naaiers. Veel mensen doen alles om hogerop te komen, en als je daarbij moet liegen en bedriegen interesseert een hoop producers/ DJ's niks. Dat is trouwens in het bedrijfsleven ook. Heb het niet over die Patrick hoor, die ken ik niet. Ik heb het over het algemeen. Ik merk het zelf ook.  
User edit by PaulBrugel on 30-01-2009 @ 08:11:12 (32%)
TheHunter    posted on 30-01-2009 09:07
Klopt preciesCool
Tomazos    posted on 30-01-2009 15:55
weer ff ontopic?CoolCool

welke dj's staan morgen represent?
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 30-01-2009 @ 15:55:47 (100%)
dj-nick    posted on 31-01-2009 00:08
Empire new york is akkelig leeg...
Dj_Fantasy    posted on 31-01-2009 00:10
Daar niet alleen @ Fox ook geen kat te zien bijna..
dj2dj.nl
Yorick    posted on 31-01-2009 01:47
Poster: dj-nick
Poster: Stevenvdvorm
ik vind patrick van hmh zo kneus,
Hij is wel echt een sfeermaker enzo, en hij kan ook niet slecht draaien.

Maar ik was er een tijd geleden met de pioneer dj contest, toen was er 1 gozer die draaide zoooo super goed
stond dj patrick erbij, en stond die NEE te schudden.

Klein dingetje, maar dat veranderd wel gelijk je blik op zo iemand

Op een dag kom jij er ook nog wel achter hoe patrick is, zo weet ik ook wat voor naaistreken die alemaal uithaalt.

als mensen te veel op hem gaan lijken kwa draaistyle/techniek worden ze er uit geschopt:p

Tomazos    posted on 31-01-2009 06:03
afgelopen nacht (zaterdag nacht), gedraaid @ bobs,

kreeg allemaal smsjes van: ik zie je enzo.. ik: huh:S,

achteraf realiseerde ik me dat die tmf clubcam ook op do/vr/za was:P lol
Stefjuuh    posted on 31-01-2009 08:51
afgelopen nacht (zaterdag nacht), gedraaid @ bobs,

kreeg allemaal smsjes van: ik zie je enzo.. ik: huh:S,

achteraf realiseerde ik me dat die tmf clubcam ook op do/vr/za was:P lol

Vrijdagnacht mag ik hopen? En vertel eens over je verhaal...
thomassmith    posted on 31-01-2009 12:30
offtopic

tomazos draaide je nou ook bij bigdik??
draaide wel lekker:P
Yorick    posted on 31-01-2009 13:20
van hoelaat tot hoelaat is dat dan?
Illusion    posted on 31-01-2009 13:38
Poster: Dj_Fantasy
Daar niet alleen @ Fox ook geen kat te zien bijna..

Klopt, was erg rustig, later werdt het iets drukker. Toch was het leuk om daar weer te draaien. Speciaal met dit event. Dizzle With The Shizzle.

Had gehoord dat verscheidene me al hadden gehoord, haha, moet ff die herhaling dan terug zien. Vette shit gedraaid, Born To Be Wild Remix... Q-base Remix... andere vette shizzle.. weet niet of dat ook zo te horen was. mja was weer lekker:D

Vanavond met Tairip naar Grunn. Even draaien in Shadrak @ Indicator Dj Contest. Ben benieuwd... De winnaar staat tussen Noisecontrollers en Alpha2Winking my eye.

En Nu ga ik ff m'n croisantje opeten.Cool
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Tomazos    posted on 31-01-2009 18:39
Poster: thomassmith
offtopic

tomazos draaide je nou ook bij bigdik??
draaide wel lekker:P

thnx altijd leuk om te horen,

klopt was bij bigdik,

even mijn verhaal.. wat stef vroeg:

de vaste dj was ziek, dus ze hadden een vrouw gevraagd die echt zware club draaid enzo..
ik was puur als 'gast' om te kijke wat voor publiek er kwam voor de 13e(dan moet ik daar ook draaien), de organisator vroeg mij mijn cd's mee te nemen zodat ik kon draaien.

die vrouw deed vanaf het begin al heel arrogant tegen mij, en alsof zei het helemaal gemaakt had enzo.. naja ik ken daar wel tegen en ik ben totaal de moeilijkste niet, en 'ster allures' om het zomaar te noemen is bij mij ook ver te zoeken, dus ben gewoon vriendelijk gebleven.

verder had 2 a 5 mp3 cdtjes mee voor de hele avond met letterlijk een playlist.. (van de vaste dj gekregen)
zei wist niet meer wat ze moest draaien.. de boel viel dood, dus ik moest weer om beetje gang in t krijgen..
(je kan gewoon niet op publiek inspelen als je paar cd's heb gekregen en dat jou genre helemaal niet is)

en toen begon ze daarover tegen mij uit te vallen dat het MIJN schuld was.. dat zei het publiek niet dansend kreeg..

maargoed, dit kon zei niet hebben en zei heeft dr spullen gepakt en is weg gegaan omdat ik te sterk draaide volgens de organisator hij zei: "ze kon het gewoon niet hebben dat jij de zaal wel feestend kreeg en zei niet.. dit is ook totaal niet haar genre maar we konden even niks anders omdat de vaste dj ziek was" toen heeft ze dr spullen gepakt en weg gegaan. (wat je in mijn ogen als dj gewoon echt NIET kan maken, dan heb je het echt hoog in je bol)

maargoed,

Edit:

lol die reacties van bezoekers op de hyves pagina van die Bigdik organisatie..
toch leuk om te lezen:D

*edit uit*
vanavond in hollywoodHappy, laughing, gelukkig heb ik daar wel vriendelijke collega'sCool
User edit by Tomazos on 31-01-2009 @ 18:53:33 (26%)
Convert    posted on 31-01-2009 18:43
Poster: Illusion

Klopt, was erg rustig, later werdt het iets drukker. Toch was het leuk om daar weer te draaien. Speciaal met dit event. Dizzle With The Shizzle.

Had gehoord dat verscheidene me al hadden gehoord, haha, moet ff die herhaling dan terug zien. Vette shit gedraaid, Born To Be Wild Remix... Q-base Remix... andere vette shizzle.. weet niet of dat ook zo te horen was. mja was weer lekker:D

Vanavond met Tairip naar Grunn. Even draaien in Shadrak @ Indicator Dj Contest. Ben benieuwd... De winnaar staat tussen Noisecontrollers en Alpha2Winking my eye.

En Nu ga ik ff m'n croisantje opeten.Cool

Ik heb me toch zeer vermaakt daar! Winking my eye
Stefjuuh    posted on 31-01-2009 19:04
@ Tomazos:

Mooi verhaal! En ze was gewoon niet op haar plek daar, dat jij wel ubercommercieel draait.. Tjah, had je in een kleine underground club gestaan was het waarschijnlijk andersom gelopen, alhoewel jij dan vast wel gewoon gezellig was gebleven, cola'tje @ de bar oid!
thomassmith    posted on 31-01-2009 19:30
@ tomazos je draaide gewoon veel beter en je mixte de plaatjes veel sneller aan elkaar zei liet gewoon een hele plaat lopen(had ik t gevoel) en wat ik ook wel vond is dat de reisdent die daar draait veel te veel hip hop en alles draait. maarjah joop dat je snel weer is langskomt
Tomazos    posted on 01-02-2009 10:58
Poster: thomassmith
@ tomazos je draaide gewoon veel beter en je mixte de plaatjes veel sneller aan elkaar zei liet gewoon een hele plaat lopen(had ik t gevoel) en wat ik ook wel vond is dat de reisdent die daar draait veel te veel hip hop en alles draait. maarjah joop dat je snel weer is langskomt

13 februari weer, maar dan samen met die resident dj van hun..

@stef,

jah idd, of een baco ofzo:P, maja.. nu gemerkt dat niet alle dj's 'chill' zijn.. maja, tot nu toe (op 1 na dan) alleen gezellige dj's mee gemaaktHappy, laughing, zelfs met menthal theo/sidney samson krijg k welles de slappe lach, dus licht gewoon aan haar:P,

maja, genoeg daarover:P
User edit by Tomazos on 01-02-2009 @ 11:01:24 (1%)
Stevenvdvorm    posted on 01-02-2009 14:37
Hollywood was weer knallen vannacht, alleen iets teveel Jumpstyle en hardstyle van metal theo. Maar dat maakte opzich niet echt uit. 

Toen patrick ging was het knallen, hij draaide een nummer daar hoorde je iemand aftellen van 10 tot 1, en toen kwam er een beatWOW

Weet jij welke dat soms is tomazos, je hebt volgens mij niet gedraaid he? Ik heb nog een beetje op je gelet. Metal theo vond het ook gezellig volgens mij, die bleef lekker lang plakken

Tomazos    posted on 01-02-2009 18:37
nee ik heb niet zoveel gedraaid gister, patrick had er zin in, en ik vermaakte me wel met menthal theo (die bleef ECHT lang plakken, en was er al vrij vroeg) en met de lichtcomputer dus ik vond het wel best..

soms draai je echt lang achter elkaar, en soms (zoals gister), maar in totaal 1 uurtje ofzoHappy, laughing

ik ken die sampje wel van: 10,9,8 enzo.. maar ik weet zo niet welk nummer hij erachter plakte

edit: ik zal de tmf clubcam eens terug kijkenHappy, laughing, bij tmf.nl uitzending gemist.. zodra het er staatHappy, laughing
User edit by Tomazos on 01-02-2009 @ 18:39:59 (46%)
Illusion    posted on 01-02-2009 18:46
Plakt tmf er zelf muziek achterConfused Ik hoorde her en der, dat ik achter de TT's stond, en dat ze Tiesto hoorden:S. Nou ik draaide anders een keiharde hardstyle set:p
Tomazos    posted on 01-02-2009 18:53
nee is een foutje bij tmf, is bij ons ook welles voorgekomen..
begreep zelfs van een andere dj van hmh, dat vorig jaar de beelden van de hoofdzaal waren.. en het geluid uit apreski cafe kwam.. hoorde je opeens: en hier komtie dan jongessss van links naar rechts.. (en dan fransbouwer enzo).. terwijl de dj op tv vet uitbundig stond te mixen e.d:P

maja, tis live, dus gaat welles wat fout..
Illusion    posted on 01-02-2009 22:28
haha lol:p
Convert    posted on 02-02-2009 20:02
Maar in area2 draaiden ze Hardcore dus ik snap niet heo ze bij Tiesto komen :P Winking my eye
Snoey    posted on 02-02-2009 20:45
Is toch leuk ff een plaatje van onze held tussen door.
www.soundcloud.com/ten-hooven
robbert    posted on 02-02-2009 20:48
Ik heb even gekeken zaterdagnacht, maar kon het niet lang verdragen.. Wat een slecht programma, waarbij het niveau echt te laag ligt. Toen zo'n jongen belde heb ik het maar direct afgezet: "quote; ik wil twee meiden zien zoenen!" zucht..

265 Users online: 76 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 19.397
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.493.170