TMF Clubcam (2/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PaulBrugel    posted on 20-01-2009 15:32
Vanaf a.s zaterdag op TMF: TMF Clubcam.

Deelnemende discotheken:

Hollywood Music Hall in Rotterdam
Discotheek Bobs in Uitgeest
Time Out in Gemert
Dance Club ‘t Haofke in Roermond
Fox in Stadskanaal
De Kelder in Hank
Podium Hardenberg in Hardenberg
Discotheek Alcatraz in Sneek
Uitgaanscentrium Skopje in Beilen
Locomotion in Beilen
Empire New York in Hengelo
De Linde New Style in Groesbeek

In TMF Clubcam worden er wekelijks live-verbindingen gemaakt met de meest toonaangevende clubs van Nederland. In totaal zijn er 12 clubs door TMF geselecteerd die onderdeel zijn van wat TMF een crossmediaal concept noemt.
Via audiolivestream kan donderdag- tot en met zondagavond online op http://www.tmfclubcam.nl in 12 geselecteerde clubs een kijkje genomen worden. Via een vaste Clubcam is te zien wat er op de dansvloer gebeurd en kan er ‘realtime’ geluisterd worden naar de muziek die gedraaid wordt in de club.

Wie oh wie is er resident van een deelnemende discotheek?

Ben erg benieuwd!

What do you think about TMF Clubcam ??

Vote :   

Tomazos    posted on 22-01-2009 01:05
Poster: Laidback

soo hee!.. je zou je zoon cq. dochter maar halfnaakt, volledig bezopen en zeer camera geil door het beeld zien vliegen.....

of je dochter strak van de pille+coke, met een vieze jongen heel geil zien doen in een hoekje.. en ff later blijkt ze zwanger te zijn Cool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
yogum    posted on 22-01-2009 10:38
Hey, de Linde! Das wel lekker dichtbij Happy, laughing Dacht niet dat die zo... 'goed' was :P
Sebasz    posted on 22-01-2009 13:51
De linde :') wat een kut discotheek is dat zeg. Alleen goed als je geen meisje kunt krijgen en daar al die 15 jarige sletjes wilt nemen :P

Anyways nice :P
JollyJunkie    posted on 22-01-2009 15:14
De Linde, heb ik elk jaar schoolfeest, het is een 'heel' klein beetje klein ja Winking my eye
Snoey    posted on 22-01-2009 17:12
Poster: Sebasz
en daar al die 15 jarige sletjes wilt nemen :P

Over welke discotheek hadden we het ook alweer?:D
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 22-01-2009 17:19
overal komen 15 jarige sletjes met make-up van hun zus.. dus die discussie gaan we niet voeren:P

(lees sletjes: meisjes die sexueel op onderzoek gaan in een discotheek en zich daar ook niet voor schamen.. Cool)
User edit by Tomazos on 22-01-2009 @ 17:21:07 (100%)
Tizio    posted on 22-01-2009 17:40
Daar is toch helemaal niks mis mee :p
Stefjuuh    posted on 22-01-2009 20:01
Poster: Tomazos
overal komen 15 jarige sletjes met make-up van hun zus.. dus die discussie gaan we niet voeren:P

(lees sletjes: meisjes die sexueel op onderzoek gaan in een discotheek en zich daar ook niet voor schamen.. Cool)

All the girls standing in the line for tha breezahs!All the girls standing in the line for tha breezahs!All the girls standing in the line for tha breezahs!All the girls standing in the line for tha breezahs!

Anyway, veel plezier zaterdag mensen!
PaulBrugel    posted on 23-01-2009 08:22
Jammer dat we moeten draaien als diedjeej Cool
Stefjuuh    posted on 23-01-2009 08:43
Ach, als je daarna een nummer mag draaien dat je zelf heel erg vet vind van het publiek...
Sebasz    posted on 23-01-2009 09:51
Poster: PaulBrugel
Jammer dat we moeten draaien als diedjeej Cool

Ben je gek, die bijna tienermoedertjes vinden dat hartstikke geyl man Cool Die denken van, he bitch dat is een dj. Daar wil ik wel ff mee batsen Cool
PaulBrugel    posted on 23-01-2009 10:24

Ben je gek, die bijna tienermoedertjes vinden dat hartstikke geyl man Cool Die denken van, he bitch dat is een dj. Daar wil ik wel ff mee batsen Cool

Oh ja, als je klaar bent met draaien
Snoey    posted on 23-01-2009 16:21

Nee ze denken dat je 10 keer zoveel vediend dan hun eigen baantje. Dus hopen ze dat je dom genoeg bent om haar en haar kindje te onderhouden door alleen maar ff te met der benen wijd te liggen wanneer jij zin hebt.
User edit by Snoey on 23-01-2009 @ 16:23:44 (9%)
Tomazos    posted on 23-01-2009 19:08
Poster: Snoey

Nee ze denken dat je 10 keer zoveel vediend dan hun eigen baantje. Dus hopen ze dat je dom genoeg bent om haar en haar kindje te onderhouden door alleen maar ff te met der benen wijd te liggen wanneer jij zin hebt.

hahahahaaCool
Sebasz    posted on 23-01-2009 22:39

Haha :P
Ywe    posted on 24-01-2009 00:53
Sjezus wat weer een taalgebruik! Hier distancieer ik mij volledig van...

dat gezegd hebbende:

Just my kind of girl.....

Snoey    posted on 24-01-2009 03:14
Poster: Ywe

dat gezegd hebbende:

Bescherm je wel je Cobra? Anders wordt het 'Just my kind of STD'

tom-j    posted on 24-01-2009 09:03

haha:p!
ergens heb je wel gelijk, zijn er helaas genoeg die zo denken!

@ ywe:
huh? is 'your kind of girl' een slet die bijna ieder weekend stom dronken thuis komt en egt iedereen batst en ik weet niet wat allemaal doet voor een breezer?? volgens mij heb jij dan altijd wel een paar long-necks in je koelkast staan! miss leuk voor een keer maar daar houd het ook op!
User edit by tom-j on 24-01-2009 @ 09:07:07 (89%)
Ywe    posted on 24-01-2009 10:07
Poster: tom-j

haha:p!
ergens heb je wel gelijk, zijn er helaas genoeg die zo denken!

@ ywe:
huh? is 'your kind of girl' een slet die bijna ieder weekend stom dronken thuis komt en egt iedereen batst en ik weet niet wat allemaal doet voor een breezer?? volgens mij heb jij dan altijd wel een paar long-necks in je koelkast staan! miss leuk voor een keer maar daar houd het ook op!
  Hoho! wil dr geen relatie mee! Verandering van spijs doet eten :p
Sebasz    posted on 24-01-2009 12:04

dat gezegd hebbende:

Hoogste tijd hoogste tijd doe je benen wijd Cool
Met zulke tienermeisjes (om het maar even beschaafd te houden) heb ik over het algemeen weinig problemen hoor als ze bij mij komen :P Die zie je een keer en nooit weer, dus waarom een probleem van maken opzich Cool. En dan heb ik het niet over die eerder genoemde 15 jarigen in een aantal posts terug van mij :P Maar minimaal 17 en er goed uit ziend Cool
tom-j    posted on 24-01-2009 12:22
Hoho! wil dr geen relatie mee! Verandering van spijs doet eten :p

haha op zoon manier:p!
Snoey    posted on 24-01-2009 13:58

Hoogste tijd hoogste tijd doe je benen wijd Cool
Met zulke tienermeisjes (om het maar even beschaafd te houden) heb ik over het algemeen weinig problemen hoor als ze bij mij komen :P Die zie je een keer en nooit weer, dus waarom een probleem van maken opzich Cool. En dan heb ik het niet over die eerder genoemde 15 jarigen in een aantal posts terug van mij :P Maar minimaal 17 en er goed uit ziend Cool

Je kan niet zomaar even een meisje een breezer geven en er vervolgens batsen zonder je af te vragen wat haar dromen en doelstellingen zijn. Dat is niet gentlemanly.
TheHunter    posted on 24-01-2009 17:25
Of je bent zelf 15 en gaat af en toe naar de Linde toe xD.
Lekker dichtbijSmile having fun
Volgende maand Hardwell in de linde.
Clubcam vind ik niks, je ouders zouden maar eens meekijken wat je daar allemaal uitspookt.CoolCool
Tomazos    posted on 24-01-2009 17:37
nou mensen,

ik ga even lekker eten en douchen e.d dan naar de hollywood music hall om te draaienHappy, laughing
(is voor mij toch elke keer 2 uur rijden om er te komen, maarja, dat nemen we voor liefHappy, laughing )

vergeet niet allemaal te kijken vanacht,

ps. de dj's die mij vrijblijvend leuke remixen e.d hebben gestuurd, bedankt!, even kijken of ik er wat mee kan vanavondHappy, laughing (plan mijn sets nooit.. dus even kijken of het ertussen past)
Illusion    posted on 24-01-2009 17:42

vergeet niet allemaal te kijken vanacht,

Sorry heb date bij vriendin thuis(A). Mja misschien nog stiekem ff kijken:D.

Volgende week vrijdag draai ik in Stapotheek Fox, weet niet of de clubcam dan ook aan is. Zaterdag draaien in Groningen. Indicator Dj Contest... ooo :D als ik die win, sta ik tussen de grote naampies Winking my eye

Succes!!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 24-01-2009 @ 17:43:32 (58%)

228 Users online: 199 Guests (29 Unknown)
Pages generated today : 16.151
Most visitors online this month : 793
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.500.090