Poster: Laidback
soo hee!.. je zou je zoon cq. dochter maar halfnaakt, volledig bezopen en zeer camera geil door het beeld zien vliegen.....
Poster: Sebasz
en daar al die 15 jarige sletjes wilt nemen :P
Poster: Tomazos
overal komen 15 jarige sletjes met make-up van hun zus.. dus die discussie gaan we niet voeren:P
(lees sletjes: meisjes die sexueel op onderzoek gaan in een discotheek en zich daar ook niet voor schamen..)
Poster: PaulBrugel
Jammer dat we moeten draaien als diedjeej
Ben je gek, die bijna tienermoedertjes vinden dat hartstikke geyl manDie denken van, he bitch dat is een dj. Daar wil ik wel ff mee batsen
Ben je gek, die bijna tienermoedertjes vinden dat hartstikke geyl manDie denken van, he bitch dat is een dj. Daar wil ik wel ff mee batsen
Poster: Snoey
Nee ze denken dat je 10 keer zoveel vediend dan hun eigen baantje. Dus hopen ze dat je dom genoeg bent om haar en haar kindje te onderhouden door alleen maar ff te met der benen wijd te liggen wanneer jij zin hebt.
Poster: SnoeyHaha :P
Nee ze denken dat je 10 keer zoveel vediend dan hun eigen baantje. Dus hopen ze dat je dom genoeg bent om haar en haar kindje te onderhouden door alleen maar ff te met der benen wijd te liggen wanneer jij zin hebt.
(lees sletjes: meisjes die sexueel op onderzoek gaan in een discotheek en zich daar ook niet voor schamen..)
Poster: Ywe
Sjezus wat weer een taalgebruik! Hier distancieer ik mij volledig van...
dat gezegd hebbende:
Just my kind of girl.....
Poster: Snoey
Poster: tom-jHoho! wil dr geen relatie mee! Verandering van spijs doet eten :p
haha:p!
ergens heb je wel gelijk, zijn er helaas genoeg die zo denken!
@ ywe:
huh? is 'your kind of girl' een slet die bijna ieder weekend stom dronken thuis komt en egt iedereen batst en ik weet niet wat allemaal doet voor een breezer?? volgens mij heb jij dan altijd wel een paar long-necks in je koelkast staan! miss leuk voor een keer maar daar houd het ook op!
Sjezus wat weer een taalgebruik! Hier distancieer ik mij volledig van...
dat gezegd hebbende:
Just my kind of girl.....
Hoho! wil dr geen relatie mee! Verandering van spijs doet eten :p
Hoogste tijd hoogste tijd doe je benen wijd
Met zulke tienermeisjes (om het maar even beschaafd te houden) heb ik over het algemeen weinig problemen hoor als ze bij mij komen :P Die zie je een keer en nooit weer, dus waarom een probleem van maken opzich. En dan heb ik het niet over die eerder genoemde 15 jarigen in een aantal posts terug van mij :P Maar minimaal 17 en er goed uit ziend
vergeet niet allemaal te kijken vanacht,