Poster: Estacy
?wie zegt dat vinyl dood is?
Niemand, of bijna niemand zegt dat nog ! Zoals ik een week of 2 (denk ik) geleden hier gepost heb, kan je nu ook terug bij FRS vinyl bestellen, en dit vanwege grote vraag van hun klanten, en meteen een suc6 want alle bestellingen van nieuwe releases die ook op vinyl geperst worden, is gemiddeld 30% van die bestellingen al voor vinyl.
Trouwens?wil ik nog even? refereren naar een opmerking van mezelf op een topic over vinyl vs CD/mp3/digi. Ik werd door sommige (ex-members?) niet aux serieus genomen, zelfs uitgelachen met mijn opmerking.... '?neem het van mij aan, CD's zal altijd eerder verdwijnen dan vinyl, omdat vinyl altijd zal blijven bestaan, en vinyl zal terug de plaats innemen van CD's als alternatief voor de niet digitale liefhebbers '
Zie nu, 6 later is deze opmerking al in activering en loopt voor op schema. SL's nog niet te snel verkopen raad ik de bezitters ervan met nadruk aan. Mooier nog, bij Panasonic zijn de marktonderzoeken al vollop aan de gang en die moeten een advies geven?aan Panasonic ivm het al dan niet herlanceren van 2 of 3 type's TT's, en voor 2 van die type's zijn de ontwerpen al goedgekeurd, zodat bij eventuele her-opstarten van de produktie, er onmiddellijk mee kunnen starten en dus op zeer korte tijd op de markt te brengen?