Website Artic-t
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArTy    posted on 17-01-2009 19:29
Hej,

Ik vandaag eens een paar uutjes gestoken in het ontwerpen van een website. Het betreft puur de lay-out. Ik ben beniuewd wat jullie ervan vinden en of jullie nog op/aanmerkingen hebben.

Klik hier voor site voorbeeld

Alvast bedankt Cool

What do you think about Website Artic-t ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 17-01-2009 20:35
hoe breed/hoog issie in t echt? Hij doet me een beetje denken aan de website van totaal.fm, maar dat ligt denk aan mij. Ziet er netjes uit!
ArTy    posted on 17-01-2009 20:39
Kende totalFM niet.. Maar vind de sites ook niet echt lijken.. Afmetingen zijn 1024x748 volgens mij
Stefjuuh    posted on 17-01-2009 21:02
let dan wel op, op een scherm met die reso moet je al net gaan scrollen..
Xtremer    posted on 17-01-2009 21:12
Doet me sterk denken aan een andere lay-out. Weet zo gauw niet welke, maar daar heb je het duidelijk van overgenomenWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
ArTy    posted on 17-01-2009 21:13
mag jij zeggen welke.. ik heb na,elijk geen id
Lawrenz    posted on 17-01-2009 21:40
Netjes, zoals Stef zegt lijkt ie een klein beetje op TotaalFM.com, maar toch in een andere smaak Winking my eye De header vind ik wel veel te hoog, die neemt zoals het er nu op lijkt een halve pagina in beslag. Die zou ik iets kleiner maken. Verder heel mooi!
Hoe wilde je de inhoud erbij gaan doen, gewoon HTML? Of wilde je er nog PHP/MySQL CMSje oid bijmaken?
ArTy    posted on 18-01-2009 01:32
Ik denk gewoon lekker simpel als HTML.. Heb amper ervaring in webdesign dus het zal wel een weekendje klussen zijn voor ik het gewenste resultaat heb.
jannickv    posted on 18-01-2009 10:13
waarom een foto van sensation (correct me if i'm rong) in je header?
Stefjuuh    posted on 18-01-2009 10:41
Poster: Lawrenz
Netjes, zoals Stef zegt lijkt ie een klein beetje op TotaalFM.com, maar toch in een andere smaak Winking my eye De header vind ik wel veel te hoog, die neemt zoals het er nu op lijkt een halve pagina in beslag. Die zou ik iets kleiner maken. Verder heel mooi!
Hoe wilde je de inhoud erbij gaan doen, gewoon HTML? Of wilde je er nog PHP/MySQL CMSje oid bijmaken?

Grote header kan wel mooi zijn, maar dan moet je hem wel bij bijvoorbeeld elke pagina laten veranderen..
Convert    posted on 18-01-2009 10:45
Volgens mij mag je alleen je site posten als je hem online hebt Winking my eye
Maar aan de screen te zien vind ik hem zeker wel mooi, maar wel te standaard dj-theme vind ik Winking my eye
ArTy    posted on 18-01-2009 11:31
@ Jannickv: Ja, foto is idd van sensation. Vond het wel een leuke foto en aangezien ik zelf nog nooit op een dusdanig feest heb gedraaid kan ik moeilijk een foto van mezelf als header gebruiken.

@ Stefjuuh: of ik de header elke pagina laat veranderen weet ik nog niet, is opzich wel een idee.

@ Convert: zou best kunnen maar ik moet nog fatsoenlijk leren welken met html of php ect. dus dat geet erg veel tijd kosten. En als deze lay-out door velen niet tof zou worden gevonden (waar t op gaat lijken) dan is het erg zonde van al het werk vind ik. En wat bedoel je met standaard DJ theme?

Bedankt voor jullie reacties Cool. Zal nog eens een heel ander design gaan proeren als ik weer tijd heb, maar jullie moeten er wel rekening mee houden dat ik nog een dikke amateur ben in het design wereldje.Zijn er trouwens mensen die me zouden willen helpen?
XMatiC    posted on 18-01-2009 11:36
Lay-out ziet er al goed uit
als je het in het midden zet en zwarte achtergrond hebt moet je daar niks aan doen
ik vindt de lay echt vet
www.youtube.com/LennertDJ
MoXeGy    posted on 18-01-2009 12:42
Ziet er netjes uit, ben zelf ook bezig om zo'n website te regelen Happy, laughing
ArTy    posted on 18-01-2009 13:00
dank u, wil jou website ook wel eens zien dan
dj_Schadde    posted on 18-01-2009 21:11
ziet er gruwlijk uit
Convert    posted on 18-01-2009 21:15
De header in van dat soort blokjes met een event op achtergrond tis beetje standaard en de knoppen er zo boven vind dat beetje standaard dj theme Winking my eye
ArTy    posted on 19-01-2009 17:06
@dj_schadde: Thnx

@Convert: Is duidelijk, dank je dat je er nog op terug komt. Maar ik ben het er niet helemaal mee eens Winking my eye
Convert    posted on 19-01-2009 18:32
Je moet doen wat je zelf mooi vind Winking my eye
ArTy    posted on 25-01-2009 22:37
UPDATE: http://www.kps-designs.nl/tadaaa/

We zijn nu zo ver met de site. Maar het e-mail + guestbook form wil niet echt lukken, volgens de de gast die mijn site online aan het zetten is is het een raar formaat waardoor het steeds niet past ofzo.. ik snap er zelf niks van dus ik laat hem lekker aanrommelen.. zien wel waar het schip strand. Jullie nog tips voor het maken van een form?

This is an old Topic

No new postings for 5.952 days.
 Post CommentThat would be 198.4 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

105 Users online: 25 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 14.478
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.750.993