[TK] Reloop RMX-40 BPM
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lawrenz    posted on 17-01-2009 10:38
Wegens gemis van effecten en mogelijke overname van de DSP Blackfire van DJ-Extremer gaat deze de deur uit!

De RMX-40 BPM die ik aanbied is 2e hands, nu ongeveer 1,5 jaar oud, en is nooit buiten het huis geweest (verzending tussen mij en de vorige eigenaar niet meegerekent). Heeft bij de vorige eigenaar altijd in een flightcase gezeten wanneer niet gebruikt, hier altijd onder een handdoek gestaan wanneer niet gebruikt. Hij heeft ook altijd in een rookvrije omgeving gestaan.
Foto:

Wil je een detailfoto, moet je even mailen Winking my eye
Ik zat te denken aan een prijsje rond de 160 (excl. verzenden). Doos is aanwezig, aankoopbon volgens mij niet meer. Proberen kan ook, moet je ook even contact opnemen.
Zoals ik zei, ik kan de DSP Blackfire van Extremer wsl overnemen. Gaat die eerder weg dan deze, dan stopt de verkoop van deze ook. Dat daar even rekening mee gehouden wordt!
Mail: <mail>ldgoedhart@gmail.com</mail>

Ik ben benieuwd!

What do you think about [TK] Reloop RMX-40 BPM ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 17-01-2009 19:48
Interesse in deze mixer, overleg met Lawrenz op msn gehad.
Hardshort    posted on 18-01-2009 17:11
even offtopic: Wat is dat voor midikeyboard :P?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Lawrenz    posted on 18-01-2009 17:25
Poster: Hardshort
even offtopic: Wat is dat voor midikeyboard :P?

Een ESI KeyControl 25, had ik toen nog voor effectgebruik via PC, maar staat er nu niet meer tussen Winking my eye
Edit: slotje kan erop, omdat Xtremer zijn RMX heeft verkocht! Dan maar even wachten met de effecten.
User edit by Lawrenz on 18-01-2009 @ 19:31:44 (52%)
Lead    posted on 18-01-2009 19:45
Poster: Lawrenz
Edit: slotje kan erop, omdat Xtremer zijn RMX heeft verkocht! Dan maar even wachten met de effecten.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

252 Users online: 65 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 36.618
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.510.391