zo als de titel al zegt heb ik wat problemen met het calibreren van me vinyl in ts pro. normaal gebruik ik aleen cd's maar aangezien me sl's er niet voor niks staan. tijd om die weer is te gebruiken..
me cd's krijg ik wel in alle vier de decks netjes gecalibreerd maar me vinyl krijg ik alleen in deck A en B gecalibreerd.
nu heb ik dus echt al van alles geprobeert me input routings anders gezet. nieuwe drivers geupdate, met en zonder multi core kabel geprobeert. maar ik kom er gewoon niet uit.
iemand mischien een idee.?
What do you think about Calibratie vinyl met traktor scratch pro ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heel erg logisch, mocht je de manual van TS gelezen hebben zou je gezien hebben dat op de audio 8 enkel ingangen A en B over een phono pre-amp beschikken, waardoor enkel deze ingangen geschikt zijn om phono signalen op aan te sluiten.
TS pro is gemaakt om 2 timecode vinyl en 2 timecode CD decks te combineren.
Je kan meerdere TT's aansluiten door er een pre-amp tussen te zetten of TT's te nemen met een line out.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.