Graag advies voor setje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hemzelf    posted on 16-01-2009 16:25
Hee
Ik heb me al even kort voorgesteld op het forum, lees al een tijdje wat topics op dit forum en besloot me ook te registreren. Sinds al best een tijdje denk ik eraan om te beginnen met draaien, ik heb nog geen ervaring. Ik wil het eerst allemaal onder de knie krijgen, voordat ik over ambities ga praten Winking my eye
Dus zoek vooral een setje voor thuis en om eventueel een keer mee te nemen naar vrienden. Ik zal voornamelijk house draaien.

Heb al wel besloten dat het cd spelers  gaan worden.
Ik heb ongeveer een budget van 800 euro (cd spelers + mixer ) maar kan ook nog wat doorsparen. 
Ik heb liever dat ik veel betaal voor goed spul, dan dat ik teveel betaal voor rommel. Het mag tevens ook 2ehands zijn.

Ik zat zelf te denken aan de volgende cd spelers:
-Numark Axis 9
-Denon DNS-1000 of DNS-1200
-Reloop rmp1 of rmp2
-CDJ200  of toch nog een maand doorsparen en CDJ 400/CDJ 800

Mixer:
Reloop RMX-30 Blackfire
Numark DXM 06

Wat zouden keuze vinden en waarom ?Cool

What do you think about Graag advies voor setje ??

Vote :   

DjVictorF    posted on 16-01-2009 16:37
De dn-s1000 is zeker een goede keuze maar de axis 9 is ook niet verkeerd! Als mixer de rmx 30 blackfire en je kan beginnen! Maar als de er daar 2 van die cd spelers hebt en je moet nog een mixer dan zit je volgensmij zon 100 euro boven je budget?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Mixt-Ape    posted on 16-01-2009 16:38
Numark Axis 9, Reloop RMP zijn wel OK, maar de andere spelers misschien iets 'te goed' om als eerste set te nemen.
RMX-30 is heel goede keuze,
Dan heb je wel een heel goede startersset hoor.
RiX    posted on 16-01-2009 18:23
zag bij toeval net bij rjshop precies wat je zoekt aangeboden voor 850e
DAW    posted on 11-02-2009 13:52
Zou zeggen ga een winkel en test ze. Welke vind jij het pretigste.