Gezocht: Track uit set Franky Rizardo
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Wout-r    posted on 16-01-2009 15:16
Heey mensen Happy, laughing

Ik zoek de artiest en titel van een track uit een set van Franky Rizardo.
Genre: (tech)-house-achig...

SAMPLE

Alvast bedankt! Happy, laughing

What do you think about Gezocht: Track uit set Franky Rizardo ??

Vote :   

justjustin    posted on 16-01-2009 15:38
Track is heeel slecht(van kwaliteit)...kan ook niet horen wat het is.....sorry meld het als je het wel weet
Wout-r    posted on 16-01-2009 16:08
Poster: justjustin
Track is heeel slecht(van kwaliteit)...kan ook niet horen wat het is.....sorry meld het als je het wel weet

Hmmm... bij mij doet ie het wel goed... toch bedankt voor de moeite! Cool
JollyJunkie    posted on 16-01-2009 16:44
Poster: Wout-r

Bij mij doet ie et ook gwn goed hoor! Ik zou alleen niet weten wat voor track het is... ;(
justjustin    posted on 16-01-2009 16:49

zal het wel aan die pc hier liggen Winking my eye
RoyK    posted on 19-01-2009 12:23
Wat ik iig weet is dat het een plaat uit de Flamingo records stal is.
Plaat moet als het goed is van Fedde le Grand zijn, alleen is het mij ook nog niet gelukt de titel te vinden
mentheman88    posted on 19-01-2009 14:09
Heey mensen Happy, laughing

Ik zoek de artiest en titel van een track uit een set van Franky Rizardo.
Genre: (tech)-house-achig...

SAMPLE

Alvast bedankt! Happy, laughing

Ik heb geen idee hoe het nummer heet, vraag het hem zelf zou ik zeggen, driel is niet zo ver van Arnhem. Waar is de set eigenlijk opgenomen? Franky draait elke donderdag hier en moet zeggen dat ik altijd echt met tegenzin ga. Hij kan zeker goed draaien, maar ik ken weinig andere dj's die het monotoner doen als hij. Maar dat is een mening natuurlijk.
User edit by mentheman88 on 19-01-2009 @ 14:10:11 (1%)
Wout-r    posted on 19-01-2009 15:46
Poster: mentheman88

Ik heb geen idee hoe het nummer heet, vraag het hem zelf zou ik zeggen, driel is niet zo ver van Arnhem. Waar is de set eigenlijk opgenomen? Franky draait elke donderdag hier en moet zeggen dat ik altijd echt met tegenzin ga. Hij kan zeker goed draaien, maar ik ken weinig andere dj's die het monotoner doen als hij. Maar dat is een mening natuurlijk.

Driel ligt inderdaad niet ver van Arnhem, Frank heeft zelfs op dezelfde middelbare school gezeten als ik Winking my eye De set is opgenomen tijdens 'Pass the Dutch' in Manhattan, waar hij ook op de donderdagen draait idd. Ik hoor Franky regelmatig (best vaak Winking my eye) draaien, en ik kan er persoonlijk wel van genieten, maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk Happy, laughing

@RoyK: Bedankt voor de info! Happy, laughing Ik had ook al een beetje zo'n vermoeden dat ie van Flamingo was, ik hoorde het nummer vorige zomer al in de set van Fedde le Grand op Sensation, en heb hem ook gehoord in een set van Funkerman...

Bedankt voor de moeite mensen Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.092 days.
 Post CommentThat would be 203.1 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

275 Users online: 81 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 43.143
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.516.916