Tk: Honda civic +- 160 pk,
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 16-01-2009 13:33
even uit puur intresse die mij mischien doen besluiten deze civic te verkopen als er belangstelling voor is,
Model: Honda Civic Hatchback
Bouwjaar: Augustus 95
Motor: Orgineel 1.5 Dxi Geswapt naar 1.6 Vtec Sohc (142,7pk 177nm koppel uitdraai aanwezig)

vervolgens afgesteld en sindsdien rijd het nog een stuk beter… rijd nu op euro 98, dus vermogen en koppel ligt na deze afstelling wel hoger (kan ook op euro 95 rijden)

Auto rijdt nu als je normaal rijdt tussen de 1op15 en 1op 18,5 heb er zelf 1 keer 1op 18,5 mee gereden..
Apk 05-05-2009

MOTORISCH:

Esi motor (D16z6) die in begin 2005 helemaal gereviseerd is bij de +/-100000 dit omdat toen het blok uit de oud auto kwam en dus makkelijker te reviseren was.. heeft na de revisering +/- 50000 erop zitten.. (Veel bonnen aanwezig van onderdelen en onderhoudt. (bij Tcc in onderhoud geweest..)

Vtec Nokkenas
Dc sports Header 4-2-1
60mm Uitlaatlijn met Katvervanger (Net nieuw) en Srs einddemper met silencer
Vliegwiel afgedraaid
Benzine drukregelaar Gechipt met als leuke extra’s ::
Shiftlight, Launch Control (voor degene die dit niet kennen.. even googelen), CSM Goedgekeurd alarm klasse 2 alarm (boekjes aanwezig)

ONDERSTEL:

V-Maxx Schroefset verlaging van 30mm/70mm( evt koni schoks met weitec veren tegen meerprijs.. hardheid instelbaar)
Brembo Max Remschijven met ferodo blokken Exterieur: De auto is compleet Geshaved alles is strak gemaakt: Stootstrips, knipperlichten in voorschermen, achterklep, handvaten Motorkap met luchthapper en doorgelaste booskijkers
Spoiler aanwezig.
Verder zit de Jp vizages lip kit eromheen (op de skirts na..) Kit is gemaakt van poly urethane (niet kapot te krijgen)
Remklauwen in kleur net als de achter trommels..
Jdm Style Black housing koplampen met orange corners
OEM achterlichten (Lexus achterlichten zitten erbij) De lak is in 2 kleuren parelmoer gespoten (kleurnummers aanwezig) Xenon 8000K (paar maanden oud)

Interieur:
Esi kuipstoelen
Elektrische ramen
Deurpanelen bekleed met witte skai (achter ook)
Compleet zwart interieur (uiteraard wel enkele gebruikerssporen)
Vti zwart vloerkleed
Custom made tellerbak met plasma type R Tellerplaten
verwamingspaneel is ook een plasma plasma plaat
Type R traanplaatmatten
Momo Sportstuur met naaf uiteraard..
Type R schakelpookje Hoedeplank bekleed met Skai
enkele dash onderdelen in kleur van de auto gespoten (blauw)

Minpunten:

Rechtvoorscherm zit een klein deukje..
ook altijd warm gereden omdat ik het blokje graag heel wil houden gezien ik vaak naar me werk ermee rijd.
heeft zijn beurten gehad,
kort geleden nog vervangen: Lambda sonde, deur popper, stuur kogel, alle bonnetjes aanwezig, mail me met je bod

Netherlands +-170.000 dec 95 parelmoer wit/blauw

hoeft niet weg, als er geen serieus intresse voor komt hou ik hem zelfHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 16-01-2009 @ 13:39:20 (4%)
Mod edit by greup on 16-01-2009 13:44 (2%)

What do you think about Tk: Honda civic +- 160 pk, ??

Vote :   

greup    posted on 16-01-2009 13:43
Alert : Auto's verkopen doen we op een andere site.
(tenzij je 2 cdj 1000mk3 en een djm 800 in je dashboard bouwd.)
Mod edit by greup on 16-01-2009 13:45 (100%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

134 Users online: 68 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 48.097
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.521.870