Poster: ArCee
1 - vind het absoluur prut om te werken met verzamel cd's met allemaal korte nummers (meestal).
2 - als jij nummer download en koopt bij Beatport (o.i.d.) en de zaaleigenaar betaald netjes de buma is alles volgens mij geregeld en word alles en iedereen betaald??
3 - om te vermijden dat 2 nummers die je achter elkaar wil draaien op een zelfde cd staan kun overwegen om alles op cd single te zetten, zo duur zijn rw's tegenwoordig niet meer. Kost iets meer als volle cd's maken, geeft je er wel absolute vrijheid voor terug.
4 - probeer zoveel mogelijk de 12 inch versies van nummers te krijgen, dat werkt het meest lekker.
Serious Beats cd's en ASOT, the long versions zijn erg goed om mee te werken, volle lang versies.
Poster: CaSE
Offtopic:
Allemaal leuk en aardig die Buma Stemra...
Maarrrr
Buma Stemra is geen overheids instantie o.i.d. dus hebben niet meer rechten dan jij en ik. Buma Stemra is niet meer dan een organisatie. Als meneer Buma bij jou aan je booth komt met de vraag of hij jou mappen mag controleren kun je dat dus weigeren.
Poster: CaSE
Offtopic:
Allemaal leuk en aardig die Buma Stemra...
Maarrrr
Buma Stemra is geen overheids instantie o.i.d. dus hebben niet meer rechten dan jij en ik. Buma Stemra is niet meer dan een organisatie. Als meneer Buma bij jou aan je booth komt met de vraag of hij jou mappen mag controleren kun je dat dus weigeren.
Poster: Dj_T.im
ze gaan vast niet van te voren zeggen: heej hoi ik ben van Buma stemra mag ik even in je cd map kijken.
ze pakken het vast wel wat slimmer aan
Poster: Dj_T.im
ze gaan vast niet van te voren zeggen: heej hoi ik ben van Buma stemra mag ik even in je cd map kijken.
ze pakken het vast wel wat slimmer aan
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.