Poster: Convert
Eigenlijk mag je geen cd's branden en die in openbaar gebruiken, dan zou je ze toch orgineel moeten kopen
Poster: DJNazdrovje
Als beginnende dj kan het soms handig zijn of vanalle stijlen iets te hebben. Dan kan je in het begin wat bijverdienen aan verjaardagsfeestjes en kleine privée feestjes. Tis met dat geld, dat je je eerste djgear kan terugverdienen.
Als je een paar top 40 en verzamelcd's koopt, kom je al een eind.
De nummers die je zelf super cool vind, zal je toch op singel, vinyl kopen. Tenzij je vanplan bent om legale mp3 te kopen. Daar heb ik geen ervaring mee. maar zou ze per stijl branden. En mss zelfs dubbel, je weet nooit dat je net 2nummers van een cd na elkaar wil draaien.
Poster: Mixt-Ape
@Snoey,
Het duurt wel lang, maar je spaart er wel een hoop mee uit!
Poster: Snoey
Ik kan je alleen maar aanraden om met 200 euro naar de cd winkel te gaan om alle grote verzamel cd's te halen.
Ten eerste: 85% wat op die verzamel cd's staat vergeet je te branden omdat je erniet op gekomen bent.
Ten tweede: Het duurt heel lang voor je al die platen hebt gedownload op goede kwaliteit, je al je cdtjes gebrand hebt en playlistjes geprint hebt.
Poster: thomassmith
op veel verzamel cd's die je koopt staan altijd veel de zelfde nummers
Poster: nickbn
De 538 hitzone CD's hebben meestal de populaire muziek waar je altijd mee uit de voeten kunt op zo'n beetje elk algemeen feest.
Ook leuk zijn cd's met "gouwe ouwetjes"erop. Doen het meestal goed op een moment van inkakking of als je even niet uit de voeten kunt met je muziekkeuze. Wel beperkt houden, anders is de originaliteit er snel vanaf.
Poster: kuituhh
ik vind juist dat als je originele cd's koopt het irritant dat er geen intro's en outro's bij zitten ( genre: hardstyle)
Daarom kijk ik bij q-dance store en dance-tunes. of op wat andere sites waar vinyls staan.
Btw mister Blackd je taal gebruik kan wel 1000x beter erg irritant om die breezer-taal te lezen!
Poster: Tizio
@Snoey: Politisch correct? xD
Die zelfgebrande cd's staat meestal legaal gedownloade muziek op hoor! (want je wil ales toch zeker wel in 320kbps hebben) En als je eenmaal genoeg contacten hebt ook veel promo's.
Verder kun je ook gebnoeg verzamel cds vinden met de full length nummers er op (dingens zoals serious beats en de maandelijkse top's ofzo)
Poster: BlackD
maar ik begrijp hieruit dat ik alles legaal moet kopen ( Wist ik eigelijk nie eens ) vond het wle makkelijk alles gwn downloaden en dan branden en draaien maar
als je alles moet kopen ben je daar wel een smak geld voor kwijt