Quiz is gesloten, het goede antwoord was natuurlijk : Ghosttown 2009
De quiz is gewonnen door : Dyno, djrforce, Cross-Over en Ferrox.
Poster: Lead
Aangezien de quiz module niet gemaakt is op meerdere winnaars doe ik het maar even zo :
Antwoord was natuurlijk : Ghosttown 2009.
Niet zo heel moeilijk, stond zo op de site van Dance2Eden...
De winnaars die er uit onze hoge hoed kwamen zijn :
Dyno, djrforce, Cross-Over en Ferrox.
Deze mensen moeten vandaag even een mailtje sturen naar info@djresource.eu vanaf het mail adres waarmee ze geregistreerd zijn hier op DJResource (ter identificatie). Ik kan dan de kaartjes direct op de bus doen zodat ze er nog op tijd zijn
Aangezien de quiz module niet gemaakt is op meerdere winnaars doe ik het maar even zo :
Antwoord was natuurlijk : Ghosttown 2009.
Niet zo heel moeilijk, stond zo op de site van Dance2Eden...
De winnaars die er uit onze hoge hoed kwamen zijn :
Dyno, djrforce, Cross-Over en Ferrox.
Deze mensen moeten vandaag even een mailtje sturen naar info@djresource.eu vanaf het mail adres waarmee ze geregistreerd zijn hier op DJResource (ter identificatie). Ik kan dan de kaartjes direct op de bus doen zodat ze er nog op tijd zijn
Poster: Ferrox
Hmmm, ik zie net dat ik niet kan die datum,Laat mij maar niet winnen. (alhoewel deze quiz wel erg makkelijk was)
Poster: Dyno
YEY, ik heb gewonnen!!
Lekker feesten zaterdag dus!!Poster: Ferrox
Hmmm, ik zie net dat ik niet kan die datum,Laat mij maar niet winnen. (alhoewel deze quiz wel erg makkelijk was)
En dan tóch winnen .....
De eerste die zijn adres in mijn PM box weet te krijgen en boven 21 jaar is ga ik blij maken met je kaartjes
Poster: Flexii
binnekort maar weer een quiz waarbij de mensen onder de 21 ook mee kunnen doen:P
Poster: Flexii
binnekort maar weer een quiz waarbij de mensen onder de 21 ook mee kunnen doen:P
Dat waren alle voorgaande quizen al :p
Poster: cross-over
Oke, kaartjes zijn binnen.
@ Dyno, djrforce, overige bezoekers : kunnen we wat af spreken voor een meet tijdens Dance 2 Eden?
Poster: Dyno
Flashbackz, bedoel je zeker? Dance 2 Eden is de organisator.
Maar ik weet nog niet hoe laat ik daar ben. Moet eerst nog ergens anders heen.
Lead, ben je er zelf ook?