Quiz is gesloten, het goede antwoord was natuurlijk : Ghosttown 2009
De quiz is gewonnen door : Dyno, djrforce, Cross-Over en Ferrox.
Poster: Convert
Maar, als iemand onder de 21 wint, kan die ze altijd nog doorverkopen aan iemand die bove de 21 is, klinkt natuurlijk best ondankbaar. Maar waarom die kaartje thuis laten liggen als je iemand er blij mee kan maken die wel naar het feest kanEN dan uiteraard niet meer voor gaan vrage dan normaal anders is het wel erg misbruik maken van de zaak :P
Poster: Dyno
Ik vind niet, dat je -als je onder de 21 bent- mee kan doen aan deze quiz. Waarom niet? Nou, ik vind het dan niet eerlijk tegenover mensen die wél naar dat feest mogen want; stel iemand van 19 wint de kaarten, dan zou die moet ze verkopen omdat ie er zelf nix aan heeft. En dan gaat iemand die waarschijnlijk nix met DJR heeft lekker feesten in Utrecht.
Wat Roov ook zegt ik zou ze dan hier op die forum verkopen
Poster: Dyno
Ik vind niet, dat je -als je onder de 21 bent- mee kan doen aan deze quiz. Waarom niet? Nou, ik vind het dan niet eerlijk tegenover mensen die wél naar dat feest mogen want; stel iemand van 19 wint de kaarten, dan zou die moet ze verkopen omdat ie er zelf nix aan heeft. En dan gaat iemand die waarschijnlijk nix met DJR heeft lekker feesten in Utrecht.
Wat Roov ook zegt ik zou ze dan hier op die forum verkopen
Poster: Flexii
...2008 te typen inplaats van 2009??