Poster: CoenBaas5300
De 400's zijn super! Ze zijn niet alleen voor thuis gebruik, je kunt zo ook on the road meenemen en ik heb ze zelfs al een paar keer in een club zien staan!
Poster: djrstyle
Hallo ..
Ik ben er nu steeds nog ni uit welke cd speler ik wil ..
Het wordt zoiszo een pioneer . niet enkel voor de naam maar gwn voor de werking van deze toestellen .
Ik heb alles al uitgeprobeert en toch blijft pioneer voor mij nr 1 .
Maar pioneer heeft zoveel mooie toestellen .
daarom twijfel ik tussen de Cdj 400 en de Cdj 800 ..
Daarom wil ik vragen achter jullie meningen ?
Greetzz
Poster: Adrien1989
Een groter jog is niet alleen handig voor scratchen?En de CDJ800 staat wel degelijk hoger in het assortiment, zo zie niet alleen ik het, maar Pioneer zelf ook, je ziet het zelfs terug op die kalenders van hun.
Poster: Stefjuuh
Als hij dan niet aso-duur wordt, gaat mn 400 dan de deur uit!
Poster: Tekhead
Pioneer is ALTIJD aso-duur !
Poster: DAW
Wat je aan geeft over een stapje hoger in het assortiment ben ik het niet (helemaal) mee eens. (de 400 is later op de markt gekomen, waarmen zeker gekeken heeft naar de techniek van de grote broer)
Overige wat je aangeeft is duidelijk een persoonlijke ervaring.
De grote jog is handig als je scratcht maar waarom dan een CDJ gebruiken zou dan eerder een SL pakken.
Touch Sensitive Jog Dial
On the CDJ-400 there is a solid touch sensitive Jog Dial. This jog Dial is smaller but works according the same principles as that of it's bigger brothers : CDJ-800MK2 and CDJ-1000mk3.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.