Wat vind jij het meest lastige met mixen.  (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 10-01-2009 10:03
Nou moeilijk, maar de beat qua geluid mooi laten doorlopen. Daarmee bedoel ik, er worden diverse drumcomputers gebruikt met house, trance, electronische muziek in het algemeen. De ene klinkt zwaarder als de andere. Om het geluid van de beat overal even zwaar te laten klinken, wat niet per see een pre is, maar toch probeer ik de onderlinge verschillen zo min mogelijk te laten door klinken, dat vind ik het meest lastige, en jij?

What do you think about Wat vind jij het meest lastige met mixen. ??

Vote :   

Tomazos    posted on 11-02-2009 02:59
meest lastige.. wat ik heb gemerkt,

het is toch vrij lastig mixen als je ACHTER de zaal speakers staat, met kut monitoren, en tussen het zaal geluid en monitor geluid een halve seconde vertraging zit.. en je kan je monitoren niet goed gebruiken/harder zetten omdat die gewoon kut kwaliteit zijn..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Roov    posted on 11-02-2009 07:46
Poster: Luni-B

Nummer kennis heb je gewoon nodig je gaat toch ook geen Piano Spelen als je niet weet welke toets bij welke soort klank hoort? CoolCool

Ik zeg ook niet dat het verstandig is om je nummers niet te kennen, maar het is dus wel mogelijk Winking my eye
Stefjuuh    posted on 11-02-2009 08:18
Poster: Tomazos
meest lastige.. wat ik heb gemerkt,

het is toch vrij lastig mixen als je ACHTER de zaal speakers staat, met kut monitoren, en tussen het zaal geluid en monitor geluid een halve seconde vertraging zit.. en je kan je monitoren niet goed gebruiken/harder zetten omdat die gewoon kut kwaliteit zijn..

Toch mix ik dan liever op mn headphone ipv dat ik VOOR de zaalspeakers sta..
DAW    posted on 11-02-2009 14:13
Voor mij was het altijd de leukste uitdaging als andere platen gingen pakken (uit mijn flight case of bij hun zelf) die ik moest gaan draaien. Dit deden we thuis of in de studio maar ook met regelmaat in de kleine clubs.

Zelfde doe ik nu ook weer met de CDJ's brand gewoon een paar CD's en pak deze met wille keur :P

Dit vind ik zelf nog zo nu en dan lastig om de gekozen platen te verwerken, maar je word er wel creatief van en je komt zo nog wel eens leuke combi’s tegen.

Meest lastiger vond ik om te draaien terwijl er iemand mee ging drummen.
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 11-02-2009 @ 14:15:45 (15%)

This is an old Topic

No new postings for 6.056 days.
 Post CommentThat would be 201.9 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

302 Users online: 252 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 8.277
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.757.749