Poster: Stefjuuh
In hoeverre inschatten? Ik ga altijd jeckyll and hyde meefluiten, is dat te langzaam, zit je op 130 fsow
Poster: cross-over
knap las je J&H altijd op 130 kunt fluitenik bedoel het inschatten van onbekende nummers om toch een mix te kunnen maken met een nummer dat qua bpm in de buurt ligt.
Poster: DJTruth
Volgensmij is dit het makkelijkst, waar wat mij nog niet goed lukt is...
Dat bijdraaien met je jogg!
Mixen kan ik prima. Maar als hij na 4 maten een beetje uit de maat begint te lopen, en je wilt hem bijdraaien lukt me dat niet.
Ik heb 2x de MCD-200's en die joggs zijn verschikkelijk gevoelig!
Echt niet tof!
Tim
Poster: CoenBaas5300
Ik vind het nog altijd k*t, dta wanneer je 2 nummers aan het mixen bent, dat er dan in het eerste nummer weer een break komt. In de climax mixen klinkt vaak niet zo mooi.
Poster: Illusion
Dat is afhankelijk van je platenkennis. Bij de ene qlimax kun je wel inmixen, bij de andere niet. In dit geval moet je je platen kennen. Niet alle tracks zijn natuurlijk hetzelfe opgebouwd.
Poster: Luni-B
Als je platen niet kent is het gewoon lastig maar daar vanaf gezien heb ik wel is liedjes ( promo's of livesets ) waar ik dan een stukje van mix al gemixed word in het lied zelf dan krijg je een heel raar effect :P
Mixen kan ik prima. Maar als hij na 4 maten een beetje uit de maat begint te lopen, en je wilt hem bijdraaien lukt me dat niet.
Echt niet tof!
Tim
Poster: Roov
Dat valt wel mee, ik raad het zeker niet aan om je liedjes niet eerst te beluisteren maar je kan wel bijvoorbeeld bij house op 16 of 32 maten inmixen, daar hoef je het nummer niet voor te kennen
Echt niet tof!
Tim